/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
kopi beskyt dvd
Fra : legind
Vist : 528 gange
150 point
Dato : 06-04-05 11:01

findes der ikke et program man kan kopi beskytte hjemmelavet film der brændes ned på dvd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-04-05 14:51

Nej! Ikke som man ikke kan bryde kopibeskyttelsen på! Nu har hjemmelavet film jo heller ikke den store interesse for offentligheden så hvorfor kopibeskytte dem?

Accepteret svar
Fra : banditten2002

Modtaget 150 point
Dato : 06-04-05 16:15

jo det gør der sikkert, men det er spild af god energi, for at rippe en dvd er en lille sag idag, selvom at den er kopibeskyttet, det tager ca 30 min at rippe og få brændt en kopisikret dvd, over på en anden skive.

Så brug du heller tiden på at lave en god middag til kærsten eller grav have--->

Banditten

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 07-04-05 08:52

Tak for svaret banditten2002.jamen så vil jeg købe blomster til konen og gøre klar til kartofler