/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brændte film fryser?
Fra : mindstrong
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 06-04-05 09:21

På vores almindelige surroundanlæg kan vi normalt se brændte dvd film, men nu fryser eller krystaliserer de brændte film altid i slutningen. Og kun i slutningen. Anlægget er næsten nyt og fejler intet (Et mindre SONY). Nogen der kan hjælpe med forklaring samt gode råd? Tænkte det måske havde noget at gøre med valg af skiver?
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 06-04-05 09:30

Har I husket at afslutte skiven - så der ikke kan brændes mere på den

Accepteret svar
Fra : cdripper

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-05 09:33

Det kan muligvis være pga. dine skiver, jeg har set nogen i så dårlig kvalitet at de var ulæselige efter et par gange.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 06-04-05 09:35

du kan jo også prøve at sætte dem i en anden afspiller.

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 06-04-05 09:38
Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 06-04-05 09:44

har selv haft samme problem,det løste jeg ved at når jeg skulle brænde en dvd,istedet for at få den til at fylde 4.7gb,satte´jeg det ned til 4.3gb,og det løste sig,brugte et udmærket program som hedder dvd shrink,og det kan hentes her : http://www.dvdshrink.org/what.html

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-04-05 11:53

Jeg kan ikke lade være med at tænke: "Så kan i lære det"

Godkendelse af svar
Fra : mindstrong

Dato : 06-04-05 13:01

Tak for svaret cdripper.