/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Gem i adobe
Fra : lowope
Vist : 537 gange
60 point
Dato : 05-04-05 21:20

Jeg kan ikke gemme dokumenter i min adobe reader 6.0.
Heller ikke når det rent faktisk er tilladt i de forskellige dokumenter.
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 05-04-05 21:35

Hmm, du kan vist desværre ikke gemme i Acrobat Reader (den gratis version). Hvis du vil gemme skal du have den "rigtige" Acrobat

mvh
MouseKeeperX

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-05 21:51

Prøv eksportfunktitonen, den bruger jeg til grafiske sider, som også indeholder tekst.

Kommentar
Fra : lowope

Dato : 05-04-05 22:28

Jeg har vist fået adobe til at åbne i browseren, når jeg modtager en pdf-fil, så det er lykkedes mig, at gemme på den måde.

Men det vil altså sige (ifølge MouseKeeperX), at det ikke er en fejl, at jeg ikke kan gemme en pdf-fil via adobe reader?

Kommentar
Fra : MouseKeeperX

Dato : 05-04-05 22:45

Jo, du kan godt gemme, men du kan ikke rette/gemme. Hvis du har filen åben og allerede har den er der vel ikke nogen grund til at gemme... Eller er der noget jeg misforstår?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-05 01:09

Du mener vel, at du åbner en pdf fil i AcrobatReader og får at vide, at du ikke kan gemme den ved, at trykke på Gem.
Jeg har i hvert fald oplevet noget sådan og jeg afinstallerede readeren fuldstændigt og hentede en ny som jeg installerede og så virkede det. Jeg fandt ikke ud af om det var fordi den var for gammel eller om det var opsætningen, men du kan jo prøve. http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html

Godkendelse af svar
Fra : lowope

Dato : 12-04-05 18:50

Tak for svaret BjarneD.