/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Brd. Grimm
Fra : labby
Vist : 335 gange
40 point
Dato : 05-04-05 12:16

Jeg har et tysk eventyr for som hedder: Djævelen med de tre gyldne hår, jeg gider ikk at oversætte hele eventyret og det er umuligt at finde den danske version på nettet, så hvis en af jer der sidder og læser det her har den danske version liggende ville jeg blive meget glad hvis vi lige ku finde ud af noget....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-04-05 12:51

Den går din lærer slet ikke med til. Den danske version er ikke en direkte oversættelse. Måske har din lærer allerede læst den danske version! De er ikke nær så dumme som du tror

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 05-04-05 17:09

Prøv at søge på bibliotektet, måske kan du låne en dansk version læse den og i det mindste forstå hvad historien går ud på.

Men der er jo nok en grund til at du har den for i skolen, bare kom igang vi skal alle igennem skolen og det er ikke lige sjovt hvert dag.

Kommentar
Fra : labby

Dato : 06-04-05 08:39

Arhh...... nederen mann! jeg fatter jo ikk en brik af det!?? hehe...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-04-05 11:54

Ja vel er det "nedern" Men du har vel en flink lærer? Vedkommende får sin forholdsvis gode løn for at sørge for at du fatter , som minimum en lille brik af hans/ hendes visdomsord. Fat mod, og samarbejd med din lærer i hans/hendes uegenyttige arbejde med at bibringe dig visdom!