/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Nargus Båd-antenne
Fra : renekoch
Vist : 3826 gange
100 point
Dato : 05-04-05 07:07

Hej

Er der nogen som har erfaring med en Nargus båd-antenne. Jeg har set den til ca. 700 kr. på denne hjemmeside: http://www.schwenckner.de Normalprisen i DK er ca. 1.500 kr.

Er der nogen som evt. har gode erfaringer med bestillinger fra Tyskland. Evt. en hjemmeside som kan anbefales?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 05-04-05 07:15

Hejsa
Det kan flere gange betale sig via Tyskland, har aldrig selv haft problemer, men man skal huske på garantien... du skal igennem din forhandler.
Kendskab til andre... jo da! Din antenne er ikke på listen, men de kan med garanti skaffe den. Ring/skriv til dem http://www.marinebutik.dk/shop/default.asp
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-04-05 09:28

Hvis du taler om Nargus Radio/Tv antenne har jeg haft en sådan og den var hverken værre eller bedre end alle andre, men meget dyrere.
Da den gik i stykker skiftede jeg den ud med en Nokia, købt hos Jem & Fix til kr. 135,- og den er absolut lige så god.
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : renekoch

Dato : 25-04-05 10:17

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-05 14:16

Velbekomme - og takker for points