/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Webhotel til et lille firma?
Fra : mploug
Vist : 435 gange
24 point
Dato : 05-04-05 00:40

Hej

Jeg kender en, som skal finde et webhotel, der skal
bruges til et lille firma (jeg tror kun det er en mand).
I første omgang er der ikke brug for den store plads
og php, asp og database. Det, der umiddelbart lægges
vægt på er stabilitet (oppetid) og god service (gerne
telefonsupport).

Prisen skal nok ikke over 70 kr. pr. md.

Jeg har kigget på www.danhost.dk
(som jeg syes ser god ud) og www.danehost.dk.

Er her nogen, der har gode eller dårlige erfaringer med
ovenstående?

Der er jo et hav at kigge på, men vi har også kigget på

www.wannafind.dk
www.yourhost.dk
www.acomma.com
www.scannet.dk

Er her nogen, der har nogle kommentarer til
de forskellige webhoteller?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 05-04-05 00:54

Hej
Bruger selv Dandomain. 5 mb plads koster 49 kr. pr. måned. Har ingen dårlige erfaringer med dem.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 34 point
Dato : 05-04-05 01:27

Jeg bruger Danhost og har intet dårligt, at sige. 400 mb for 25,00+ /md. er da glimrende og der er alle de almindelige udvidelser hvis man skulle få brug for dem. Man styrer selv det hele fra et on-line kontrolpanel.
De har også en billige løsning med 50 mb som jeg bruger på mit test domæne. Eneste ulempe ved Danhost er de relativt høje oprettelsgebyrer, hvilket så udlignes af lave priser med både mail og telefonsupport.
Jeg har tidligere anvendt www.wannafind.dk som har fremragende servise og høj sikkerhed, men skal man bruge udvidelser koster det alt for meget.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 05-04-05 06:51

Jeg har flere hjemmesider (min egen + forskellige foreninger) og har altid brugt Dandomain, som jeg er meget tilfreds med.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-05 07:07

Hejsa
Jeg har anbefalet DanDomain til flere, og de er godt tilfreds - ikke at de er gratis men det fungere for lille til stor, man kan påbygge alt efter behov. Læs selv om dem via http://www.dandomain.dk/ skulle du så beslutte dig/jer for DanDomain, så må i godt benytte dette link, da der så falder lidt af til mig (ikke al'verdens men lidt har også ret)
http://www.dandomain.dk/default.asp?partnerID=169
Du kan selvfølgelig også vælde at søge igennem http://www.find-webhotel.dk/
Held og lykke med projektet
Søren

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-04-05 08:38

Prøv også at kigge her http://www.viborgnet.dk/
De har en pakke til en lille virksomhed til Kr. 56,00
Kan kun anbefale viborgnet, aldrig problemer.

MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-05 09:44

Du kan vælge og vrage her : http://www.internetplads.dk/

..og finde netop det hotel, der opfylder de krav du stiller.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 05-04-05 10:47

Du skal helt kalrt vælge www. cliche.dk De har flere muligheder for str. af webhotel end de fleste andre. Og der er telefonsupport og deres priser er lave.

Eller er der www.surtftown.dk som jeg selv bruger til mine tre hoteller...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-05 11:03

Nå mon ikke den kat efterhånden er aflivet
Sorry til mplough... er der nogen her der kan forklare hvorfor Google har fejl på URL tilføjelse, og er der nogen der kender en god Dansk URL 'tilføjer'?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-04-05 12:44

nu oprettet med poææænger http://www.kandu.dk/dk/spg/64185

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 05-04-05 16:37

ok, tak for jeres bud.
Jeg tror jeg har nok at
kigge på lige nu.

- Martin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-05 16:44

Small business : http://www.frac.dk ..gratis 25 Mb. Dansk ...og UDEN reklamer ...GRATIS !!!

Jeg lavede denne lille side for en ven-/-kunstner-/inde : http://www.birgitteschultz.frac.dk

Der får man lov at lave det meste ....undtagen virkelig entensive Serversidescripts ( Dette for ikke at belastre serveren unødigt ...den er jo gratis )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mploug

Dato : 09-04-05 02:18

Ved kommende, som skulle have et webhotel,
har nu bestilt hos www.danhost.dk

Tak for jeres indlæg.

- Martin

Godkendelse af svar
Fra : mploug

Dato : 09-04-05 02:19

Tak for svaret BjarneD.