/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
dansk opgave
Fra : tatti
Vist : 693 gange
20 point
Dato : 04-04-05 13:45

er der en der har noget om leif panduro? skal skrive dansk opgaven til novellen "systemet"... please hjælp...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 14:00

Danmark Search
Søg:
InternettetNyhederBillederFirma
Søg på internettet:
Internettet
Nyheder
Billeder
Shopping
Firma
Kommandoer
+SøgegeneratorIndstillingerHjælp
Kun dansk Kun fra Danmark
Webresultater1-10 af 4.181, som indeholder leif panduro (0,08 sekunder)
Resultater
Panduro, Leif
Film I Danmark | Tv I Danmark | Julekalendere i Danmark | Forside A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Z Æ Ø Å Leif Panduro født 18. april 1923 og døde 16. januar 1977. Manuskriptforfatter : Premiere: Titel og ...

www.filmidanmark.dk/personer/panduro_leif.htm Cachelagret side 02-04-2005
Leif Panduro
... 00:23 Leif Panduro taler om kærlighed til borgerskabet. 00:20 Leif Panduro taler om det at beskrive borgerskabet. 00:34 Leif ...

www.dril.dk/tema/dig/panduro/index.asp Cachelagret side 03-04-2005
Leif Panduro
... Livet som form Tag stilling til dette udsagn fra Leif Panduro: 'Det er for så vidt min hovedtese, at det naturlige i mennesket ikke har en chance. Vi vil ikke anerkende ...

www.dril.dk/tema/dig/panduro/opgaver.asp Cachelagret side 03-04-2005
Vis flere resultater fra "www.dril.dk".
Leif Panduro
... som jeg mener er ved at gå i glemmebogen. Første gang jeg stiftede beken d tskab med Leif Panduro, var, da vi i gymnasiet læste Rend mig i traditionerne, en roman, jeg dengang fandt spændende, morsom ...

www.1-henriksen.dk/Undervisning/Leif_panduro.htm Cachelagret side
Udvalgte forfattere
... Leif Panduro blev født den 18. april 1923 på Frederiksberg. Hans barndom var usædvanlig traumatisk. Forældrene blev skilt kort efter han var født, og da moderen blev ...

home1.stofanet.dk/f.f.nissen/Forfattere/forfattere.htm Cachelagret side 02-04-2005
Litteratursiden.dk - Panduro, Leif - Rend mig i traditionerne
... traditionerne Epoke - før 1900 Pletskud - efter 1950 90'erne 80'erne 70'erne 50'erne Klassikerguide Leif Panduro Rend mig i traditionerne Steen Hasselbalch, 1958 188 sider Leif Panduro (1923-1977) er en af de ...

www.litteratursiden.dk/sw4894.asp Cachelagret side 02-04-2005
Dansk, grundfag nr. 1 / Erhvervsskolernes Forlag
... Nedenom og hjem, Erik Wedersøe Jeg er dansker og muslim, Shazia Nazir Uro i forstæderne, Leif Panduro Nogen, Niels Hausgaard Breve, begivenheder og ar i sjælen En eftertænksom dag midt i måneden ...

www.ef.dk/?pagetype=book&vareid=12542 Cachelagret side
Kilder og litteraturhenvisninger
... 1967. 215 sider. Omhandler Villy Sørensen. Sven Holm, Peter Seeberg, Klaus Rifbjerg, Leif Panduro, Peter Ronild, Ulla Ryum, Svend Åge Madsen, Cecil Bødker. 2. øgede udgave udkom 1968 på 250 ...

www.litteraturpriser.dk/kilder.htm Cachelagret side
Lyd & Punkt nr. 7, 2004
... arbejdsmåde og store produktion. Bognr. 4511 99.4 Panduro, Leif Jørgensen, John Chr.: Leif Panduro Indlæst af Jørgen Weel, 1987, 17 kassetter. Om forfatteren Leif Panduros (1923-77) liv delvist ...

www.dbb.dk/Service/Lyd_og_Punkt_07_04.asp Cachelagret side 03-04-2005
Center for Børnelitteratur - Børnebøger som film
... min. Prod.: Metronome, DFI og DR bedste af alle verdener, Den Tegnefilm Farve År: 1994 Bogen: Leif Panduro, Den bedste af alle verdener , 1974 Instr.: Per Tønnes Nielsen Manus.: Per Tønnes Nielsen ...

www.cfb.dk/site.asp?p=145 Cachelagret side Sideinddeling
1 2 3 4 5 Næste Fik du ikke de forventede resultater? Hjælp os med forbedringer.
Hvorfor ser Search sådan ud?
Denne meddelelse vises, fordi vores typografiark ikke er kompatibelt med din browser.
Søg på internettet:

Søg-startsideMSN ToolbarOm MSN SearchFøj MSN Search til dit websted
StartsideHotmailMessengerMin MSNFeedbackAnnoncér
© 2005 Microsoft. MSN's fortrolighedserklæring
RSS

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-05 14:02

Håber du kan bruge et eller andet af det jeg fandt

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 04-04-05 14:03

søg også på kandu.
For en måned siden, var det ligeledes en, som skulle skrive om Panduro...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 14:52

hmm - du skriver ikke hvad opgaven går på - hvad med at læse novellen først