/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
hej brug for hjæælp huritgts muligt plzz
Fra : kadim
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 03-04-05 22:11

er der en der er sød der vil over sætte det her til fransk: jeg skal fremlægge om schweiz hovdestaden i schweiz er bern og dens nabor lande er frankrig,italien austria tyskland. dens flags farver er rød og hvidt.og det de snakker i schweiz er fransk,tysk italiensk,ræto-romansk. der er 65% tysker,18% franskmænd, 10% franskmænd, 1% ræto-romaner

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 03-04-05 22:20

hovdestaden à schweiz c'est bern et son voisine les terre c'est frankrig,italien Autriche Allemagne. son sentiment couleur c'est rouge et pâle thanksggiving ils papoter à schweiz c'est fransk,tysk italiensk,ræto - Novembre. y 65 Allemande franskmænd franskmænd ræto - les l'Ouest

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 22:22

droslerne - siden hvornår er franskmændene begyndt at bruge æ ????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 22:26

Hvor har du hittet den oversættelse droslerne

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 03-04-05 22:28

jeg satte den på en på en translator og den kom ud med det der, men har du noget andet så hjælp, det skal bruges hurtigt kan jeg forstå.
MVH Robert

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 22:33

hvilken translater droslerne - lol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 22:34

kadim !!!!!!!!!!!!!!!! kig lige på hvad du har skrevet - både 18 % og 10 % franskmænd - øhhh ?????????

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 03-04-05 22:34

Prøv denne her

http://www.free2read.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 22:36

mon ikke lige kadim skulle rette sit spørgsmål først - lol

droslerne - mente ikke hvilken du brugte - men sådan i udbrud HVILKEN (sikke en)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 22:57

Je doir presenter la Suisse.
Bern c'est la capitale de Suisse et les pays avoisinant sont la France, l'Italie, l'Autriche et l'Allemagne.
Les couleurs de drapeau sont rouge et blanc.
Les langues son francais, allemand, Italien, et roman (latin).
Les groupes de population sont 65% Allemands, 18% Francaise, 10% Italiens et 1 % Romans (latins)

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 23:08

politiken dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 23:13

mirit ???????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 23:28

det var oplysningerne - politikens

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-04-05 23:34

Der er en lille stavefejl Bern skal være Berne.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-04-05 23:44

hvor er lichtenstein blevet af ????????????????????

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 04-04-05 12:01

Je dois présenter la Suisse.
Bern c'est la capitale de Suisse et les pays avoisinant sont la France, l'Italie, l'Autriche et l'Allemagne.
Les couleurs de drapeau sont rouges et blanc.
Les langues son français, allemand, italien et romanche.
Les groupes de population sont 65% Allemands, 18% Française, 10% Italiens et 1 % Romans (latins)

Manglede et s i rouges
Dois ikke doir.
italien ikke Italien (i sprog)
Og så har jeg fra pålidelig kilde (en svejsisk kollega), at i Svejts hedder ræto-romansk: romanche.
Og så har jeg rettet et par accenter, der måske ikke kommer med i KanDu, og et par kommaer.

frieda

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-04-05 15:54

Tak for det frieda.

Jeg har ikke beskæftiget mig med fransk siden 1976, men var alligevel overbevist om, at det måtte være lidt bedre end den der maskinoversættelse

mvh dova