/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Lokal miljø katastrofe i Danmark? Gerne ~
Fra : palle22
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 03-04-05 17:20

Nogen der kender til sådan en? Der er selvfølgelig cheminova på tangen, men ville gerne finde noget her i Århus. Det skal bruges i en folkeskole, så der må gerne være lidt action i det...
Mindre end en direkte katastrofe kan også gøre det...

Accepteret svar
Fra : Karl_Smart

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-05 18:42

Jeg tvivler nu på, at du finder noget i Cheminova-størrelse - det ville nok have været omtalt i medierne... Ellers synes jeg du skulle kontakte greenpeace, som jeg ved holder regnskab med næsten alle former for miljømæssige uheld og katastrofer..

/Karl_Smart

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 03-04-05 19:29

Tak for svaret Karl_Smart.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 07-07-07 13:45

Hej Palle22.

De miljøkatastrofer du efterlyser kommer "tilsyneladende" helt af sig selv,
eller rettere sagt, så længe vi mennesker holder den kurs som vi gør,
men vil du være med til at ændre på det forhold, at menneskene udsletter sig selv ?

mvh.
DkwM327