/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
kundalini
Fra : ADH
Vist : 1389 gange
200 point
Dato : 14-09-02 16:51

Hvorfor får man en spontan Kundalirejsning ?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 210 point
Dato : 14-09-02 17:40

På Kundaliniforeningens hjemmeside besvares spørgsmålet som følger:

kundalinirejsning optræder især som følgevirkning af yoga, meditation, healing eller krops- og psykoterapi. Blandt udløsningsfaktorer kan nævnes: fødsler, ulykkelig kærlighed, cølibat, dyb sorg, høj feber og indtagelse af stoffer. Men en kundalinirejsning kan også komme pludselig uden påviselig grund.

Du kan læse mere her: http://hjem.get2net.dk/kundalini/ Klip på "Om kundalini".

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-09-02 22:18

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:cVHg9.74105$ww6.5270192@news010.worldonline.dk...
>
> Hvorfor får man en spontan Kundalirejsning ?

kan have flere årsager

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 15-09-02 17:59

Jeg har selv forbindelse til Kundalininetværket, uden dem og deres hjælp ville mange mennesker være helt tabt,når først sådan noget sker!!

Er der nogen her der også har været udsat for en helt spontan Kundalinirejsning?

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 15-09-02 18:03

"J¤mfruen\)" skrev d. 14-09-02 22:18 dette indlæg :
>
> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:cVHg9.74105$ww6.5270192@news010.worldonline.dk...
> >
> > Hvorfor får man en spontan Kundalirejsning ?
>
> kan have flere årsager
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
>
Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet en hel ny verden og et nyt syn på mange ting.

Kærlige hilsener Gemini**
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 17:31

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:132h9.76771$ww6.5411313@news010.worldonline.dk...
> > >
> Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet en hel
> ny verden og et nyt syn på mange ting.
>
....og hvad var din forudsætning for at det kunne ske?
--
Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-09-02 20:18

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:132h9.76771$ww6.5411313@news010.worldonline.dk...

> Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet
en hel
> ny verden og et nyt syn på mange ting.

Ja kundalinirejsning under meditation (regression) ændrede også
mit liv totalt.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 16-09-02 10:01

"Hans Paulin" skrev d. 15-09-02 17:31 dette indlæg :
>
> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:132h9.76771$ww6.5411313@news010.worldonline.dk...
> > > >
> > Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet en hel
> > ny verden og et nyt syn på mange ting.
> >
> ....og hvad var din forudsætning for at det kunne ske?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
>

Jeg fik et Piskesmæld af et forkert tungt arbejde - senere har jeg så hørt at det "åbnede" mir 3. øje i nakken ! ellers har der nok været mange aspekter inde...dødsfal og en meget stærk kærestesorg + er jeg nu ret sikker på, forkert behandling i det traditionelle lægesystem,så som fysioterapi og kiropraktik!!!

Kh Gemini**
>

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 16-09-02 10:06

"J¤mfruen\)" skrev d. 15-09-02 20:18 dette indlæg :
>
> "ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:132h9.76771$ww6.5411313@news010.worldonline.dk...
>
> > Jeg har selv fået en Kundalinirejsning spontant - det har åbnet
> en hel
> > ny verden og et nyt syn på mange ting.
>
> Ja kundalinirejsning under meditation (regression) ændrede også
> mit liv totalt.
>
> Kærlige hilsner
> J¤mfruen)
>
> Var du også først så svimmel og følte at kroppen tog over dig og at du nu pludselig skulle til at "lære" det hele igen , men på en samtidig skøn måde,da man først fandt ud af hvad det hele handlede om - jeg gik og troede at jeg var dødeligt syg i 3 mdr...før ordet kom på bordet og så gik jeg i gang med at læse......

Kh Gemini**

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-02 09:06

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:W4gh9.77204$ww6.5501643@news010.worldonline.dk...
> >
> Jeg fik et Piskesmæld af et forkert tungt arbejde - senere har jeg så
> hørt at det "åbnede" mir 3. øje i nakken ! ellers har der nok været
> mange aspekter inde...dødsfal og en meget stærk kærestesorg + er jeg
nu
> ret sikker på, forkert behandling i det traditionelle lægesystem,så
som
> fysioterapi og kiropraktik!!!
>

....okay!!...

....tak for svaret ...
--
Med venlig hilsen
Hans

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-09-02 15:18

"ADH" <ADH.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:t9gh9.77205$ww6.5502401@news010.worldonline.dk...

> > Var du også først så svimmel og følte at kroppen tog over dig
og at du
> nu pludselig skulle til at "lære" det hele igen , men på en
samtidig
> skøn måde,da man først fandt ud af hvad det hele handlede om -
jeg gik
> og troede at jeg var dødeligt syg i 3 mdr...før ordet kom på
bordet og
> så gik jeg i gang med at læse......

Nej, jeg svævede over skyerne, så det bedste i alting - levede som
i en lang konstant orgasme i flere mdr. Efterhånden begyndte jeg
at se på mig liv, deroppefra - hvordan jeg ikke var perfekt og det
gav mig voldsomme etiske tømmermænd, jeg var fanget i et dilemma i
forhold til hvordan jeg levede og nu pludselig kunne se hvad der
var godt og skidt - uden at kunne udleve det

kærlige hilsner
J¤mfruen)

Kommentar
Fra : ADH

Dato : 16-09-02 21:17

okay ja den har heller ikke været rar kan jeg da godt se !!

Er det længe siden du fik din ??

KH Gemini**

Kommentar
Fra : shamanen

Dato : 03-04-05 13:55

Kundalini-rejsning, er nok en af de mest udpredte fænomener; som en slange der breder sig op af rygsøjlen...
Der er ikke behaglig, og mange bliver faktisk indlagt på graun d af det. Så det er ikke til at spøge med.
Jeg har gode erfaringer med at chakrarne skal stabiliceres... så man igen finder "sig selv"

Hilsen Shamanen

http://www.shamanen.dk