/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til pocket bike?
Fra : Splich
Vist : 2320 gange
350 point
Dato : 03-04-05 11:12

Kan man få et tunsæt til en pocket bike? Modellen jeg har vides ikke med sikkerhed men det er muligvis en GS11. Motorene er rimelig ens på modellerne så jeg skal nok kunne få bakset noget på hvis det kan købes. Jeg vil gerne have hp katalog eller ligende til steder hvor man kan købe tun hvis der er nogle steder man kan det.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 11:43

Åå mon dog det er en GS11?
http://www.supermotor.nl/N_frame.html?http://www.supermotor.nl/N_art_59.html
http://www.supermotor.nl/N_frame.html?http://www.supermotor.nl/N_grp_11-1.html
I alle tilfælde er der ingen pocket bike der egner sig til at køre stærkt, og det kan kun frarådes, da man slet ikke har nogen køre/bremse-egenskaber der kan måle sig med alm. scootere.
Men uden et billede eller numre fra typepladen er det jo svært at vide hvad det er for en karl.
Du må da vide hvad du har købt.
http://www.nce.dk/
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 03-04-05 15:23

Den er købt brugt, og manden jeg fik den af viste ikke hvad det var for en model... men om det er forsvarlig eller ej at sætte tun på er oxo ligemeget.. spørgsmålet var om man kunne få det... Kan man indsætte billeder i sit spørgsmål? så kan jeg da vise nogle

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-04-05 19:05

Næ, desværre kan man ikke sætte billeder ind, så du kan kun sætte det ind på din hj. side, og henvise til den.
Der er selvfølgelig også andre måder, men de er lidt komplicerede.
Men ellers undersøg den godt, der må da være en typeplade.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 05-04-05 10:49

Jeg søger stadig svar på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-04-05 16:10

Ja, det gør jeg også: Hvad er det for en maskine?
Du kan købe et katalog til 50 kr, men er der meget ved det, hvis du ikke ved hvilken maskine?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Splich

Dato : 05-04-05 18:01

Palle Hansen:
Som jeg tidligere beskrevet er motorene rimelig ens på de fleste modeller. Finder jeg et katalog eller hjemmeside hvor jeg kan købe tun/andet der får den til at køre mere end 45km/t, skal jeg nok selv finde ud af hvad der passer på eller om det kan komme til at passe med lidt justeringer. Det eneste jeg beder om er et katalog eller en hjemmeside hvor jeg kan købe tundele til pocket bike.

steder jeg ikke kan bruge til noget:
www.nce.dk/
www.tb-racing.dk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 350 point
Dato : 05-04-05 18:58
Kommentar
Fra : Splich

Dato : 06-04-05 08:47

Takker :D

Godkendelse af svar
Fra : Splich

Dato : 06-04-05 08:55

Tak for svaret pallebhansen.