/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
DVD +R Data afspilning på PC ????
Fra : steno
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 02-04-05 17:08

Jeg har prøvet at sætte en DVD +R Verbatim, som jeg har optaget på DVD optager. Nu ville jeg køre den gennem, for at få nogle enkeltbilleder til familiealbummet, men DVD'en kan slet ikke indlæses. Jeg har prøvet at installere Power DVD på Pc'en men det hjalt ikke. Hvilket program skal man have, for at kunne gøre det ?

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 110 point
Dato : 02-04-05 17:49

Da du har indspillet den på en DVD optager DVD+R gætter jeg på at det kunne være en Philips optager.
Hvis jeg har ret, kunne det være fordi pladen du har optaget IKKE er blevet afsluttet eller finalized på DVD optageren.
Det gør nemlig at den ikke lader sig afspille på fremmed drev etc. afspillerer.

MVH Flemming

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-04-05 18:32

Hej flemlone,

Du ramte præcis plet. Det var en Philips, og DVD'en var ikke finalized. Jeg tog en af de andre, og de var ok.
I Power DVD kan jeg ikke se jeg har muligheder for at redigere, jeg har også Sonic myDVD er det den jeg skal bruge ?
Under alle omstændigheder har du tjent de udlovede point.

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 02-04-05 18:33

Tak for svaret flemlone.

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 02-04-05 18:48

Selv tak.
Kender ikke så godt dine ovennævnte DVD programmer så det må andre kunne svare på.
Fortsat god weekend
MVH
Flemming