/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point til Reset.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 01-04-05 23:44

Hej Reset. Dit tip fik alt for få point. Du har nemlig gennemskuet skiderikken. Bare synd at de andre ikke selv kan se eller mærke det, når de bliver overbeskidt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-04-05 23:46

Øh Arne
Er det ham fra Teamet du mailer sammen med
Ham der skrev de tip,altså

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 23:51

dova - Reset har intet med teamet at gøre. Og Ham der skrev de i Reset's tip nævnte tips, er den genopstandne Svampearne.

I øvrigt dova, mailer jeg ikke med nogen i teamet. Jeg mailer altid TIL teamet, og så svarer en fra teamet. Det er ikke altid den samme person. Har du andre spørgsmål? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 00:12

LOL...Aj, helt ærligt! ...styr dit vanvid..Reset, hvem er det nu det er?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 00:32

Creamy - Nu kom du igen ind i en tråd uden en kommentar. Hvorfor er det nu at det er så svært for dig at finde ud af hvilke tråde du skal ind i og hvilke ikke? Du vil gerne have at alle synes at du er en meget tilligent quinde. Så bevis det!
Synes du selv at: Reset, hvem er det nu det er?! er en god kommentar? Nej det er det ikke Creamy. Det er et nyt spørgsmål, der ikke bringer noget nyt til mit spørgsmål. Altså har du igen IGEN forbrudt dig imod reglen om at opføre sig ordentligt.

Creamy. Hold dig væk fra mine tråde. Hvor svært kan det være når man er så tilligent som dig? Endnu engang:Hold kæft og bliv væk. Du er ikke velkommen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 00:44

Gu vil jeg da ej holde mig fra tråde her på kandu, blot fordi du mener du har et sæt regler, der ingen steder hører hjemme*G* - og jeg har så absolut ingen intensioner i den retning du fremfører, men noget tyder på at du har det svært med min øhhh ......telligens...lol

Reset?!

Jo jo, han skal såmænd nok dukke op ...*G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 01:11

Creamy: Hvad er det lige der får dig til at blande dig i denne tråd?
Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 01-04-05 23:44

Spørgsmål : "Point til Reset."

Hej Reset. Dit tip fik alt for få point. Du har nemlig gennemskuet skiderikken. Bare synd at de andre ikke selv kan se eller mærke det, når de bliver overbeskidt.

Hvad?
Havde din kommentar så bare indeholdt én eneste brugbar information. Men det gjorde den ikke. Var kun et spørgsmål. Du må da gerne blande dig, hvis du har noget at komme med. Men du beviste jo at du netop ikke havde noget at bidrage med. Så kære Creamy. Når du blander dig i spørgsmål hvor du ikke er inviteret, så sørg for at have, om ikke SVARET, så i hvertfald en rimelig kommentar.

Og nu må du gerne holde din mund. Det er stadig ikke et spørgsmål til hverken dig eller dova.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 01:23

Hold din bøtte Aj! - Du er hverken Gud eller paven *G*

En rimelig kommentar siger du!

Citat
Du har nemlig gennemskuet skiderikken. Bare synd at de andre ikke selv kan se eller mærke det, når de bliver overbeskidt.

hmm, hvor rimelig er denne kommentar?! - du bør vise din penneven lidt respekt, men du kan da godt få en brugbar information, nu du så nedværdigende tigger om den!

SØG HJÆLP for fanden, der er gået svamp i dig! *G*

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 200 point
Dato : 02-04-05 02:03

Hej Arne. Om det er "gode gamle Svampearne" eller ej, er vel lidt tidligt at afgøre, men helt sikkert er det, at undertegnede, ikke er "ham fra Teamet du mailer sammen med" (Dova)- Arne kender ikke mig og omvendt.
"Reset, hvem er det nu det er?!" (Creamygirl) Hvad mener du med det?

Hilsen Reset

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:06

Jeg mener du var længe om at finde ind i arnes dybt seriøse tråd *G*

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 02:13

Hej Reset. Ja det må du selv afgøre. Jeg har sagt hvad jeg mener. Såvel til dova som Creamy.
At du og jeg er enige om noget, er jo ikke ensbetydende med at vi kender hinanden. Og sådan skulle det helst også være på Kandu. Jeg giver dig disse påænger fordi dit tip var skide godt og blev dårligt bedømt.
Hilsen Arne

P.S.: God Weekend til alle ( - skiderikken )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:15

Hvor kvalmt, men dog forudsigeligt! LOL

God weekend også til skiderikken *S*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 02:29

Jeg sagde ganske vist at jeg havde sagt det nødvendige i denne tråd. Men så læser jeg at Creamy har skrevet:
Citat
Hold din bøtte Aj! - Du er hverken Gud eller paven *G*

Creamy er åbenbart Guds Moder, siden hun føler at hun har ret til at gå ind i min tråd, uden at have én eneste fornuftig kommentar, og så bede trådejeren om at holde bøtte.

Hold da helt kæft må hun lide at PMS lige nu? Hendes normale hjerne ligger i hvertfald helt død.

Den eneste, der i denne tråd nævner Gud og Paven er Creamy. Hvor hun har det fra ved hun kun selv.

Creamy. Gå i seng og æd noget. Snacks eller 20 kg. sovepiller? Jeg er squ ligeglad. Kærlig hilsen. AJ

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:32

Nu er "skiderikken" nede på kun at have skrevet to tips *G*
Herregud altså! Var det top 10 i kategorien biologi, der var "truet" denne gang?

Hvor er vi dog heldige, at vi har ét "par" profiler som reset og AJ til at få ryddet op i kandubrugere, der ikke besidder de "korrekte" værdier, normer og menneskesyn ..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 02:36

Vil det sige at 6 af "skiderikkens" tip er blevet slettet? Det må jeg lige bruge et par minutter til at checke. Tak for oplysningen Flødepige.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:37

Kan man som du tillade sig at bede en trådejer skrubbe af - kan man vel også tillade sig at bede en trådejer om at holde sin bøtte *G*

Gå ud til Patsy - hun gir' én is

http://members.fortunecity.com/zark000/Tecknat_Diverse_Farg/image84.htm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:40

Spil bare dum AJ.

Èn hver ved jo det er dig, der har haft kontakt til din penneven *G*

Du tåler jo ikke konkurrencen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 02:50

Hej igen Reset. Teamet har selv fundet ud af at rasmus.andersen var en skiderik og har fjernet ham og hans dumme indlæg. Det er da rart at se at de kan tænke selv for en gangs skyld.

Så længe det fungerer, har jeg ingen lyst til at debattere med Creamy. Hun påstår jo at jeg har bedt en trådejer om at skubbe af. Det er løgn.

I øvrigt er udtrykker "trådejer" MIT udtryk. Da jeg først kom med det, var det netop Creamy og hendes stenede venner der angreb mig for at bruge det. De mente ikke at nogen KUNNE eje en tråd. Senere har JEG ikke benyttet udtrykket, men Creamys stenede venner gør det hele tiden. De synés om ordet, men har pludseligt glemt hvem de skylder dets oprindelse. Igen noget morskab. Jeg kan squ da finde på et godt udtryk i morgen. Men kan Creamy og hendes??????

Pyt: At rasmus.andersen blev smidt ud i hovede og røv samme dag han prøvede at komme ind, kan kun være til stor glæde for alle Kanduer. (minus Creamy)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 02:57

Beskyld ALDRIG andre for at lyve AJ - det giver ris til egen røv!

Citat
Kandu er et VIDEN-delings-center. Hvor pokker bli'r din viden af? Creamy du er sjov nu og da, men du har ikke for 5 øre berettigelse på dette site. FIZ af.

http://www.kandu.dk/dk/spg/59955#636911

jeg var trådejer....din skide nar - og du bad mig fise af *G*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 02:58

Åhhh Gud lillearne... Du bliver aldrig klogere......for fanden, hvor er du et gennemsyret modbydeligt monster

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 03:00

Creamygirl....

Meget kan man sige om lillearne, men det er fandme svært at nappe ham i en sandhed

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 03:23

Ja Creamy - Korrekt. Men jeg bad dig ikke fise ud af din egen tråd. Jeg bad dig fise HELT ud af Kandu. Og det vil jeg stadig bede dig om. Du bidrager nemlig ikke på nogen måde til det Kandu gerne skulle være. Du og ham den der klamme fyr der altid følger tæt i røven på dig laver jo ikke andet end ballade på Kandu. I aften blev der stillet et spørgsmål, der IKKE krævede et svar. Klumme var HELT på røven, for nu vidste han pludseligt ikke hvordan han skulle være Kong-Modsat. Resultat: Ikke som man burde forvente: Tavshed, men Et TOMT svar. Altså Klumme havde tastatur-kløe og fik sendt et TOMT svar. Hvor tilligent er det?

Nej Creamy: Du og Klumme står mere og mere alene med jeres svinske måde at være på. Og altid villen blande jer i tråde hvor I intet har at gøre.

Og glem ikke: Lige så meget som du har opsamlet mine skældsord, lige så meget har jeg opsamlet dine og Klummes.

I de seneste måneder er det Creamy og Klumme der er mest kendt for at bruge beskidte ord, IKKE Arne.

Alene i denne tråd:

Din skide nar - Creamy

Gennemsyret modbydeligt Monster - Klumme.

Tænk jer dog om - hvor langt tror I at I kommer med det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 06:54

Creamy:

SØG HJÆLP for fanden, der er gået svamp i dig!

Er også røget ind i min lille samling af svinske kommentarer fra dig.

Tror du snart jeg har nok?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-05 07:29

Hvornår lærer du lillearne, at du IKKE er moderator på Kandu, og at det IKKE rager dig, hvad andre brugere bringer af viden til Kandu. Men pissenævenyttig som du er, storbraldrer du konstant op om hvem og hvad nogle brugere kommer og ikke kommer med af brugbar viden, råd, opl, mv. På alm. dansk, som du vel tildels forstår, så hold din kæft lillearne. Det giver dig flere gevinster. Den 1.... ingen ser de dumheder du konstant og hele tiden øffer af dig. 2...... Ingen opdager hvor småt begavet du er. 3.... Kandu brugerne slipper for at høre dit uforskammede sprog over for alle, der ikke danser efter din pibe, at se dig tricke dig til point, samt konstant promovere dig selv, på en meget umoden og ækel måde.

Hvad beskidte ord angår - så har du ligesom selv lagt linjen, og jeg er da helt overbevist om, at du ikke fatter et budskab på andre måder. Det indikerer dit eget sprogbrog meget klart. Der ud over, er der en Giga forskal på at svine alle og enhver til med dine usympatiske holdninger og ord, og så gøre som Creamy og jeg gør, nemlig kun korrekse dig. Vi forsøger blot at tilføre dig nogle færdigheder, så du kan fungere i sociale sammenhæng, uden hele tiden at falde ned på "krybdyrhjernens" stadium, hvor du oftest huserer

Og både Creamygirl og jeg har jo ret i, at du er henholdsvis en skide nar, samt et gennemsyret modbydeligt Monster og lad mig gentage stinkende usymmpatisk.
Og med hensyn til det tomme indlæg LOOL - Jeg var godt klar over at det var for abstrakt til at du ville fatte det, men læs Dovas indlæg vedr. samme, så kan det være der flammer en lille 10 watts pære frem hos dig (jeg tvivler bare)

Men foruden alt dette, så mener jeg stadig, at du er modbydelig selvoptaget, et usympatisk monster, og fyldt med løgn, der fortjente et los i hoved og røv (gør ingen forskel på een der har røv i begge ender) fra Kandu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-04-05 11:14

Reset

Jeg har ikke troet at du havde noget med rasmus.andersen at gøre!!!!!!!!!!

Det må bero på en misforståelse fra Arnes side.

Det jeg hentydede til , var at Arne ofte mailer til Kandu om forskellige problemer, og at en af dem der svarer fra Kandu netop hedder Rasmus Ansersen.

Og defor skulle der laves lidt sjov ud af det

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 13:06

Gaaaaaab AJ. Intet nyt under solen!

Du kan klage over mig lige så meget du orker.. Jeg er kold

D.K.R.M.I.R *G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 13:10

Hvad søren Creamy, er du blevet bange for at kalde tingene ved deres rette navn?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 13:33

R.M.I.R har jeg brugt utallige gange i tråde hvor du huserer...remember?!
Så svaret på dit spørgsmål må være nej!

Du er ikke værd, at spilde en dejlig lørdag på - og derfor er det så skide smart, at man blot ved et tastetryk kan blive fri for så selvglad et individ som dig..

Puff! .. Du er faktisk slet ikke så interessant, som du kunne ønske dig .. og mit råd til dig er stadig, at du bør søge hjælp til at få løst din åbenlyse personovervurdering.

Du er blot ét menneske - indse det dog!

*GAL* (og nej AJ, det betyder ikke at jeg "er" gal) du må snart lære disse udenlandske forkortelser

ps. Håber skisme at Rasmus Andersen kan holde dig ud i længden. Åhh hvad - han kan jo også bare bruge knappen, når han får nok *G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 13:42

Jamen lille dumme Creamy. Hvis jeg ikke er så interessant, hvorfor bliver du så ved med at komme ind i alle mine tråde og kommentere mig? Og nej rasmus.andersen har intet problem med mig. Han er nemlig blevet smidt ud af Kandu efter at have været på i mindre end 12 timer.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 14:01

Fordi jeg synes det er mega sjovt at se dig udstille dig selv den ene gang efter den anden "lille dumme arne"

Men det faktum gør dig så absolut ikke interessant "som person", men det forstår du sikkert lige så lidt af, som du forstod min hentydning til, at Rasmus Andersen blot kan ignorere dig, når han har fået nok.

Den Rasmus jeg nævnte kl. 13.33 skal du opfatte som din penneven Rasmus (fra kandu)...Du ved ham som du bombarderer med dine skide mails - og altså IKKE Rasmus, som du fik held af, at få smidt ud mindre end tolv timer efter hans ankomst til sitet.

DOH!!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-04-05 23:31

Hej Arne. Tak for pointene. Jeg er lidt overrasket over, at det kan hidse et par Kanduer så voldsomt op og at det kan udvikle sig til sådan en gang mudderkastning. Kære Creamy. rasmus.andersen er ikke smidt ud fra Kandu, han har blot fået slettet de flest af sine ubrugelige "tip". Skål og fortsat go´weekend.

Reset

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 00:06

Ja skål du bare med AJ. Han har sikkert gang i den tredie flaske rødvin.
Det er jo lørdag

Og undskyld, at jeg lige tillader mig at rette på dig Reset - men hold Your horses. Det er sq da ikke mig, der fortæller, at Rasmus Andersen er smidt ud fra kandu. Det gør AJ - og han må jo vide det

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 02-04-05 13:42
Han er nemlig blevet smidt ud af Kandu efter at have været på i mindre end 12 timer.

Mudderkast, siger du. Ork ja, det er der masser af her på kandu. Vil du se det værste, så kan du jo søge på profilnavnet arne.jakobsen.

Go weekend!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 14:40

Lidt mere mudderkast til ære for AJ. Han elsker det *G*

Øhh Aj, - Magen til intrigant dobbeltmoralskhed grænsende til at agere klaphat for vildt..... skal man sq lede længe efter.. LOL

Du åbner en tråd med point til en bruger, der har lagt et tip ud, som slet IKKE er et tip ifølge dine egne "arneregler"

Dette er hvad du skriver i et tip i sidste uge!
Citat
Lad være med at give point til Tip der ikke er tip, Det er mit tip, Ellers ødelægger i tip-forum. Tip bør være til tip og ikke til udbredelse af holdninger og meninger.

Hvis ikke Resets tip handler lige præcis om udbredelse af egen holdning og mening, så er der vist noget du kære AJ har fuldstændig misforstået, eller også må det være dit lavt moralstillede intellekt, der snød dig.......IGEN ..

Reset skrev noget, der faldt lige i din smag - og derfor glemte du i din salige rus alt om, hvad du for ca. 1 uge siden havde af holdning til det svære lod, som det jo er, at skrive et tip *L*

Du bør være klar over, at du ødelægger din troværdighed (host) med denne dobbeltmoralse indstilling !

Du VED med SIKKERHED, at Rasmus ER svampearne!
Du VED med SIKKERHED, at Rasmus VAR tilmeldt kandu i mindre end tolv timer!

*ROFL*

Det stinker af muggen munk!
og selv mod dumhed, kæmper guderne forgæves

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 14:57

Hmmm - Har tænkt over, at det kunne være et, nyt afgifts/skatte objekt at belægge dumhed, dobbelmoral, forargelse, svinsk adfærd, nedgøren af andre i flæng, narcissisme, mv. med skat/afgift.

Det kunne skæppe godt i statskassen, men jvf. ovenstående, så er der én som bliver hårdt ramt LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 14:59

Jeg har ellers hørt, at når man alligevel sidder med løkken om halsen, kan man lige så godt selv springe ned fra hesten

Hej Klumme - god weekend til dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 15:02

Hej Creamy... Tak, og ILM. Det var et par gode dage i nattelivetde sidste 2 nætter LOOL Og nu er det rigtig weekend for mig i et par dage.....måske 3 ( gider ikke rigtig *gg*).

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 15:04

Hvis du tænker på nogen bestemt, hvad løkke og hest angår, så er jeg frisk på at gi den et ordentlig klap i røven LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-04-05 15:06

Jeg elsker at brede mig i en tråd, hvor jeg er forment adgang

Og havde jeg mere tid - kunne vi såmænd småsludre her i timevis/dagevis *G*

Sådan er det bare ikke (desværre) , men sæt endelig et flueben nederst i denne tråd.

I'll Be Back

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-04-05 16:11

Looking forwards LOOL

Vil ud i solen (og ha en fadbamse *ss*) inden den smutter.....solen

CU

Klumme den lystige

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 03-04-05 21:49

Arne, Stop da lige op og tænk dig om!!!

Hvis du har lyst til at diskutere kvinders intelligens og PMS, så synes jeg du skulle starte en generel debat om det - men jeg tror ikke du kommer ret langt med det!

At bruge Creamys menstruationscyklus som belæg for at nedvurdere hendes holdninger, den er da for langt ude !

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-04-05 11:40

Ripley

Du skrev
Citat
Stop da lige op og tænk dig om

Nu må du ikke forlange urimeligheder.

Den form for retorik er så typisk for AJ, så man væmmes, og viser med al tydelighed hvilket niveau han fungerer på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 20:42

Skal jeg være helt og aldeles ærlig ang. Arnes argumentationsevner, så lad mig fortælle, at jeg er ret ligeglad med, at han bruger kvindens cyklus, som en måde at redde sig ud af tingenes tilstand på!

Hvad der derimod falder mig for brystet er måden, hvorpå han ligefrem opfordrer mig til at æde 20 kg sovepiller. Det er jo det rene selvmord - og i mine øjne langt værre end, at han anklager mig for ingen hjerne at have!

Minder lidt om det råd han gav en pige på 16 år. Efter hans overbevisning skulle denne unge pige finde en chauffør, der gad køre hende til Jylland fra Sjælland.
Skingrende sindssygt råd i mine øjne..
Heldigvis var pigen ikke naiv, og kunne godt selv se, at rådet fra AJ skreg til himlen, men hvem siger, at den næste han giver det råd har samme fornuft?!

Og tænk nu hvis han en dag ramler ind i en svag sjæl med sit råd ang 20 kg sovepiller

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 20:50

Creamy - Fortæl lige i hvilken tråd jeg har opfordret en 16 årig pige til at køre til Herning??

Jeg har aldrig opfordret dig til at æde 20 kg. sovepiller. Bevis også denne uhyrlige påstand.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:17

Her er den ene

http://www.kandu.dk/dk/spg/63354

Citat
Der er jo noget der hedder Danske Fragtmænd. De ligger og kører landet tyndt hver dag. Find ud af hvorfra i Kbh. de kører og brug din charme, så kan du sikkert få et lift derover. Om du lige kan komme hele vejen med en lastbil, ved jeg ikke, men du kan sikkert komme med til Vejle. Derfra er der mange der kører til Viborg. Du skal selvfølgeligt ikke betale med din krop, men mindre kan også nemt gøre det. Dit behagelige selskab vil være en dejlig forandring fra den daglige trummerum. Hvis du så f.eks. har lidt spiseligt/drikkeligt med tror jeg de fleste chauffører vil være glade for dit selskab.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 21:22

Klumme - Hvad pokker er der galt med det? Det er da et skide godt råd.

Creamy skriver at jeg lokker en 16 årig pige til at køre til Herning. Det er jo noget sludder. Og det kan enhver se.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-04-05 21:28

Herning eller Viborg er da pisseligemeget. Rådet er under AL kritik fra en der påberåber sig at være ansvarlig voksen.

Brug indersiden lillearne. Hun er 16 SEKSTEN år.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 21:56

Citat
Jeg har aldrig opfordret dig til at æde 20 kg. sovepiller. Bevis også denne uhyrlige påstand.

Kig op AJ. Denne tråd Dato : 02-04-05 02:29

Citat
Creamy. Gå i seng og æd noget. Snacks eller 20 kg. sovepiller? Jeg er squ ligeglad. Kærlig hilsen. AJ

Du skulle tage at holde dig til sandheden Arne. Det vil medføre at du ikke behøver huske på så meget - husk også, at det der foregår i dine tanker,- kontrollerer dine øjne.

Desuden har jeg IKKE skrevet noget som helst om Herning!

Det kommer ikke an på, hvor meget hjerne man har AJ, men hvordan man bruger det man har.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-04-05 22:07

Jeg synes stadig at de mest syge mennesker er Creamy og Klumme. Fordi de stadig bruger det meste af deres tid på at overpisse mig. Få jer dog et liv. Ja JEG ta'r fejl nu og da og det gør alle squ da. Og luk så, og brug jeres tid på noget fornuftigt. Nu har I begge længe prøvet at få andre Kandu'er til at synge med på jeres Klagesang. Det er IKKE lykkedes. Så stop dog for F.....

Venlig hilsen Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-04-05 22:31

Man må konstatere, at du har store problemer med din formuleringsevene AJ

Hvad er forskellen på, at Klumme og jeg "overpisser" dig - og så det faktum, at du i din tid på kandu har overpisset stort set alle du er kommet i nærheden af?!

Og forresten AJ, så er det ikke at overpisse dig, fordi man har en anden mening end dig. At overpisse folk, er når man som du kalder folk for liderlige, uintelligente, snotdumme, fissehøg, små psykopatiske skiderikker, forbandede ½-hjerne.
Og det ved du sikkert godt, men har valgt at lukke øjnene for det
Jeg græmmes ved tanken om, at disse ord kommer fra en mand på 50 år!

Hvad er det forøvrigt for en klagesang du omtaler?! .. Jeg har ingen klagesang i gang nogen steder. Berpox har måske, men det er ikke ensbetydende med, at jeg opfatter mine meninger om dig som en klagesang. Lad nu være med altid at tro du ved alt.

'Den som tror at vide alt, ved slet ingenting'

Hvis du tror du er særlig vellidt herinde AJ, så tro om!
Det er muligt, at ikke alle giver udtryk for deres lede ved dig, som Klumme og jeg gør, men det fritager dig bestemt ikke for, at jeg VED, der er mange der ikke bryder sig om din måde at gebærde dig på. Det kræver ikke den store eksamen, at læse i andre tråde, hvad andre i deres tid på kandu har ytret netop om dette emne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-05-05 23:57

Helt ærligt Arne

Hold da kæft *KMPLAG*

Din kommentar
Citat
Creamy skriver at jeg lokker en 16 årig pige til at køre til Herning. Det er jo noget sludder. Og det kan enhver se.

INGEN har nævnt Herning. Det skulle vel ikke forholde sig sådan, at du mente du var under mistanke for at have 'lokket' en 16 årig pige til Herning (din by) med skumle hensigter?!
jeg skrev forøvrigt heller intet om at du havde lokket ..æv Arne, du er tyndt ude - og kender du den med at..... "tyv tror hver mand stjæler"?!

Manden med de mere end 500 kvinder *ROFL* ...
Blev de monstro lokket til Herning?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-05-05 00:08

creamy - Lav nogle flere latterlige profiler. Den mest syge i hovedet er dig. Og efterhånden har de fleste Kandu'er indset det. Kan du ikke mærke hvor koldt der er omkring dig? Der kan squ da ikke være megen varme at hente i at sidde og klappe sig selv på skulderen. Alternative profiler giver vist ikke mange kram.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 00:21

Øbbedøbbe Arne, hvor har du dog fra, at det skulle være koldt omkring mig?!
De fleste kanduer..Er det dig?!

Og så lige til din orientering gamle mand, så nævnte du tidligere i aften noget om mine 'svinske' venner. Når man som dig anser anonyme profiler for venner, så har man sq et seriøst problem, hvad angår venner ..Mine venner er IKKE her på kandu. Det ser vist værre ud for dig - og hvad er det for en profilpsykose du er inde i lillearne?! sidder du der og anklager mig for profilsjusk?! ..Som skrevet tidligere..Tyv tror hver mand stjæler!!!
Shame on you old man

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 12:48

Åhh glemte helt at Klumme selvfølgelig er en nær ven af mig. Vi er endda på postkort*L* - og ved også, hvordan vi hver især ser ud..

Wow, han er sq en ægte ven - og altså IKKE bare et anonymt profilnavn.
Ved godt at det gør ondt AJ - men behandler man sine MSN venner pænt, så risikerer man også at opnå et ægte venskab

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:08

Tak søde Creamygirl - Sån en bemærkning varmer helt ned i gonaderne. Jeg skal gengælde efter bedste evne.

Må lige fortælle dig.... Miss Bøvlingbjerg 2005 - at du forresten ser hamrende godt ud, men bliv nu ikke tyndere LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:17

Underligt som sjælen dog er skrøbelig og tvivlende. Jeg troede et nanosekund at du undsagde mig og at jeg havde fået Judaskysset. Undskyld for min tvivl. Kan du tilgive mig??

Din ven Klumme. Overnøden over alle nødder LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 13:17

lol...Oki, jeg lover at begrænse slankekuren. Ellers ender det sq også med, at jeg ikke længere kan gribe i egen barm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 13:20

Selvfølgelig er du tilgivet Klumme Og jeg undskylder også fordi jeg helt glemte dig i min irritation over Aj's måde at beskive venner på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:23

Gisp... Lad det ALDRIG ske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:28

Altså primært det med barmen LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-05-05 13:31

Jeg lader den gro *L*
CU Klumme. Er lige blevet inviteret på kaffe og æblekage i et havehus

Hyg dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-05-05 13:33

Dejligt *SF*

Ajii bare det var mig Æuvv

Hyg dig og giv havehusfolket et knus fra mig