/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock nokia 3100
Fra : Doz
Vist : 456 gange
50 point
Dato : 31-03-05 17:52

Hejsa!
Tror nok jeg har fået koderne så jeg kan unlocke min tlf. Men vil bare lige være sikker på hvordan det skal gøres. Er der nogen der kan fortælle mig det.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 31-03-05 18:02

1 du tager batterriet ud
2 så tager du simkortet ud (DER MÅ IIKKE VÆRE NÅET SIMKORT I TELEFONEN NÅR DUN SKAL LÅSES OP)
3 sætter batterriet i igen
4 tænder telefonen
5 indtaster koden (få bogstavet p w + / bruges knappen (*+) 3 X = p når koden er tastet
skulle den være åben
sæt det nye kort i og prøv

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-03-05 18:04
Kommentar
Fra : Doz

Dato : 31-03-05 18:25

Tak det vil jeg så prøve.

Du skulle vel ikke vide hvilken Boxserial en Nokia 3100 har. Jeg har skrevet at den har "Griffin clip (v3)" ved du om det er rigtig??

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 31-03-05 18:34

hov jeg kan se at man får forskellige koder an på hvem man bruger. Skulle de alle virker eller hvordan kan man være sikker på hvilken der virker. Uha alle de spørgsmål, men håber i kan hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : Doz

Dato : 06-04-05 23:30

Tak for svaret rotw. og undskyld jeg ikke har accepteret dit svar før. Men har nu fået låst min tlf op. Så tusind tak for hjælpen.