/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
brænd DVD
Fra : mini_porno
Vist : 637 gange
240 point
Dato : 30-03-05 20:11

jeg har lånt en dvd som jeg gerne ivl brænde. jeg har bare det problem at den er kopisikret. hvordan bryder ejg kopisikringen? eller ska jeg bare bruge et andet program måske? hvis det er sådan hvilket vil i så anbefale?

er desperat. hjælp

PS. der kommer flere point til ham der kommer med det bedste svar når jeg lige får fat i nogle flere points

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 30-03-05 20:21

ingen hjælp herfra til at bryde kopisikring.

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 250 point
Dato : 30-03-05 20:22

Hej mini porno
Til at kopierer dine evt pornofilm med kan du bruge

http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=884/text=Vil+du+kopiere+din++DVD-film%3F

DVD shrink det er gratis ;http://www.free-downloads.net/programs/DVD_Shrink

MVH
Flemming

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 30-03-05 20:29

Her står at DVD shrink fjerner kryptering ;http://home19.inet.tele.dk/vikinger/Downloads/D8.htm
så det skulle du kunne teste når du har fået downloadet programmet.
Flemming igen

Kommentar
Fra : Mattaeus

Dato : 30-03-05 20:35

Det er nogen programer der ikke kan kopire kopisikret dvd-cder, men en af dem her skulle gøre det!!

http://www.slysoft.com/en/

Den skulle være rigtig god!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-03-05 20:45

der findes mange programmer men det er ikke lovligt at bryde copisikringen (bagup eller hvad du kalder det)
hvis den er så fed/god hvorfor så ikke købe en orginal det er da federe at have den orginale dvd

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 30-03-05 21:09

kan man ikke brænde fra dvd shrink?

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 30-03-05 21:21

har fået dvd shrink til at virke nu. men øh hvorfor er der ingen undertekster?

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-03-05 23:10

min erfaring er at nogle af dvd afspillerne ikke ka fatte at få underteksterne med... eller os så er der ikke sat flueben i de tekster du gerne ville ha med over,i dvd shrink...

ellers tjek piratgruppens hjemmeside... der står mange et godt tip til hjemmegjorte ulovligheder....

-Hey ho og en halv flaske rom!!
-

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-03-05 00:36

Faldt lige over dette link her på kandu.dk http://www.dvdrip.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 31-03-05 14:33

har fundet ud af det nu. takker mange gange..
og Flemming det er sgu dig der løber af med "sejeren". det der dvd shrink er bare himlen

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 31-03-05 14:45

men du får lige pointsne en anden dag. for ksa lige skaffe en masse til dig inden

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 31-03-05 16:18

Hej igen .... tak for det. Med hensyn til at få point på din konto. Kan du jo tilmelde dig som superbruger. Det giver automatisk 200 point. Så kunne dette spørgsmål jo også blive lukket. Ellers står den bare og svæver .....
MVH
Flemming

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 31-03-05 18:03

hvordan bliver jeg superbruger?

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 31-03-05 18:13

http://www.kandu.dk/dk/login.asp?mode=reg

Dette er det skærmbillede du skal bruge for at taste dig ind som medlem. Og ude i siden af Kandus startside står tips
om din færden på Kandu, blandt andet brug af sjove smileys.

[hør]

MVH Flemming

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno

Dato : 31-03-05 19:36

sådan. blev lige sueprbruger og her har du så lige 240 points som tak for hjælpen. håber det er nok.

lige en prøve fora t se om jeg kan finde ud af det med smileys:

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 23-05-05 16:30

jeg bruger selv anydvd og clonedvd til at brænde.. Super DVD Copy er faktis også rigtig go. den brænder næsten alt.. anydvd fjerner CSS kodning..