/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Alu til Peugeot Partner
Fra : H2
Vist : 381 gange
200 point
Dato : 30-03-05 19:00

Hej

Jeg vil godt have er par enten 16" eller 17" på min Peugeot Partner.
Er der nogle der har affaring med hvilke størelse døg og indprasning fælg der passer godt.

Henrik.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-03-05 20:27

Du kan se forskellige fælger på din bil her: www.sds.dk
alimak

Kommentar
Fra : H2

Dato : 31-03-05 11:06

Der kan man værken se noget om dækstørelse eller indprasning som mit spørgsmål gik på.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-03-05 19:22

Sorry men jeg misforstod spørgsmålet, du skriver blant annet dette:"affaring med hvilke størelse døg og indprasning" , så det er måske ikke så merkelig.
alimak