/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
kamera lyd
Fra : m.strande
Vist : 405 gange
200 point
Dato : 30-03-05 18:15

har fundet koden til en e700. men den virker ik helt 100 på min samsung e800, da den indstilling er lås. men hvad gør man så på en e800 hvis man vil fjerne kamera lyden

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 30-03-05 18:47

Hej..

Jeg kunne da forestille mig man bare skulle ind i indstillinger.. Men eller's, står det ikke i manualen?

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 30-03-05 19:11

nej man kan ik slå den kamera lyd fra bare i indstillinger. og på en samsung e700 er der en kode. *#8999*8378# også kommer man ind i en helt ny menu. også er der nogle indstillinger hvor man kan taste nogle nye tal for lyd niveau for kamera lyd.

så tror ik det er lige til at slå den fra. men det må da kunne lade sig gøre. selv om det er lavet på den måde for at sikre folk ik tager billeder unden folk ved det. ;)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-03-05 22:48

Så hvorfor vil du gerne fjerne lyden?

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 31-03-05 16:35

fordi det er ik så nemt at gå og tage billeder når der er lyd på ;)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 31-03-05 16:47

Det er da liige så nemt om der er lyd eller ej, for du vil da ikk etage billeder af folk uden de ved det??

Det er decideret ulovligt

Kommentar
Fra : m.strande

Dato : 31-03-05 16:59

jaja. men det er jo ik altid man sidder et sted. hvor man kan ha lyd på telefonen også er det bare irreterende at den har lyd på kameraet...
men os kun fordi jeg fandt den der måde til e700 kunne det jo godt være der var en måde til e800