/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hoster
Fra : sfl17
Vist : 359 gange
25 point
Dato : 29-03-05 20:10

Jeg skal købe et domæne til min fodboldklub, og kravet er, at det skal være billigt og hostingen ligeså. Hvem kan I anbefale eller advare imod?

Jeg bruger i forvejen B-one og er godt tilfreds, men der må da være noget billigere eller bedre mht kundeservice (B-one har jo fx ingen hotlinetelefon). Hjemmesiden skal ikke fylde vildt meget, men den kræver plads til en hovedside og tre-fire undersider.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 29-03-05 20:14

Jeg har Surftown til mine 3 hoteller og jeg havde B-one før. Årsagen til at skifte...? B-one´s support. Den er ELENDIG.

Så jeg vil anbefale surftown.dk som har tilbud i øjeblikket. Du spare 108.- Eller Cliche.dk som har telefon support.

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 35 point
Dato : 29-03-05 20:17

Cliche.dk har flere trin(pakker) af webhoteller. Den billigste er deres Alfa-suite som indeholder:Vores ALFA-suite henvender sig primært til personer og foreninger, som kun har brug for en hjemmeside med oplysende funktioner.
Vores ALFA-suite kan benyttes til alle typer domæner.

Med en ALFA-suite får du mulighed for følgende:

25 MB serverplads
Fri trafik
1 e-mail konti
Ubegrænset antal e-mailalias
Online mailadministration
Spamprotection
Daglig backup
Døgnovervågning
Gratis mail/telefonsupport
Mulighed for *-alias
1 FTP-konto
HTML

Alt dette for blot 1 kr. pr. måned.
Oprettelse af ALFA-suite blot 100 kr.

Eller deres næste hotel som er Gamma-siute:

Vores GAMMA-suite henvender sig primært til personer, foreninger og mindre firmaer, der har brug for et prisbilligt webhotel med masser af funktionsmuligheder.
Vores GAMMA-suite kan benyttes til alle typer domæner.

Med en GAMMA-suite får du mulighed for følgende:

125 MB serverplads
Fri trafik
20 e-mail konti
Ubegrænset antal e-mailalias
Online mailadministration
Spamprotection
Daglig backup
Døgnovervågning
Gratis mail/telefonsupport
Mulighed for *-alias
1 FTP-konto
HTML
ASP med Access database ELLER,
PHP med MySQL database

Alt dette for blot 5 kr. pr. måned.
Oprettelse af GAMMA-suite blot 100 kr.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 29-03-05 23:30

Tak for svaret taliskoko.