/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
datawrite dvd skiver ??
Fra : babee
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 28-03-05 19:48

hejsa nogen der kan fortælle mig hvad det betyder når der står hub printable istedet for printable surface??
tænker på denne auktion på qxl men sælger ved det ikke nogen der kan hjælpe

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17133763

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 22:16

På hub printable kan du printe helt ind til hullet mens det andet efterlader en ring omkring hullet!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 28-03-05 22:18

Ja, det betyder at du kan printe hel ind til hullet, da der ikke er et gennemsigtig område omkring hullet, som ikke tager imod farven på samme måde.
Hub betyder nav, (Som på et egerhjul, til cykel/bil mm) derfor bruges ordet hub også om et stykke hardware som danner egernes midte (Når man er til computertræf for at spille)
http://www.dvd-recordable.org/Article1715-mode=thread-order0-threshold0.phtml
http://www.supermediastore.com/prodisc-8x-dvd-r-white-inkjet-47gb-media.html
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : babee

Dato : 29-03-05 07:45

hejsa igen men så kan jeg ikke forstå at der ikke står hub på dem jeg har herhjemme som også er full face skiver fra datewrite????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-03-05 17:41

Nej, der er så meget vi ,mennesker ikke forstår, måske et parti der er røget med i forkerte pakninger, måske er de slet ikke printbare.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-03-05 17:45

Full face og hub er det samme, men ikke printable surface, som du startede med at spørge om! Det betyder bare du kan printe på skiven!

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 02-04-05 00:08

Tak for svaret pallebhansen.