/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
oft filer i Outlook
Fra : bjarnebr
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 28-03-05 19:47

Når jeg opretter en regel har jeg bestemt at modtagne mails med ordet hotmail i afsenderadressen skal slettes permanent og at der skal svares med en skabelon, når jeg gør det skal jeg vælge en skabelon med efternavnet oft, men jeg kan ikke finde skabelonen der er oprettet i Word og gemt som en dukumentskabelon, heller ikke selv om jeg omdøber den til *.oft.
Er der nogen der kan sige mig hvad jeg gør forkert, da jeg anser "hotmail" for at være verdens farligste virus?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-05 22:22

Hotmail laver da ellers virusscanning og banner konto'er der spammer! Hvad kan være farligt ved det?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-03-05 23:16

Seriøse mennesker IKKE bruger hotmail da der ikke er garanti for at man er den man udgiver sig for, derfor betragter jeg navnet "hotmail" som en virus, og det har derfor ikke noget at gøre med at mails kan indeholde virus.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 29-03-05 23:29

Så skulle du jo udelukke alle webbaserede emails! Jeg er ked af jeg ikke kan hjælpe dig, men du kan jo håbe der dukker nogle op med forstand på dit spørgsmål! Selv bruger jeg OE og webmails!

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-06-05 01:38

Tak for svaret tedd.
Undskyld at jeg glemte at lukke dette spørgsmål