/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvad skal jeg bruge?
Fra : cornax
Vist : 228 gange
20 point
Dato : 28-03-05 14:34

hey ! jeg har download nogen film, men det er en type der hedder "wmv" . jeg har prøvet nogen programmer! real player, winamp og mange andre. Det eneste der kan er windows media. men der siger den hele tiden. du skal betale licens for at hente det software som kan spille den type filer. er der nogen der kender et program der kan spille det? med crack eller hvad man skal bruge til det bliver GRATIS!

mvh cornax.
mange tak (:

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 28-03-05 14:42

Du skal bare ha Ace.Mega.Codec.Pack så kan du spille næsten alt har du en mail har jeg program bedst over msn for størelsen er nok for stor til din mailbox

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 14:44

Det er en Windows Media File, men kræver måske en plugin der skal betales for, hvis WMP skal køre den.
Men ZoomPlayer og WinAmp afspillerne kører wmv-formatet uden problemer
ligeledes gør "F3 List" funktionen i TotalCommander
mvh

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 14:46
Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 14:53

turbo.dk
Ace Mega Codec Pack er da kun på ca. 50 MB
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Video/Encoders-Converter-DIVX-Related/ACE-Mega-CoDecS-Pack.shtml
tak for tippet

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 14:56

Hvis winamp ikke æder den - så er det dine indstillinger for afspilning af filtyper du skal rette til - men det gælder jo for alle programmer

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 28-03-05 15:09

IrfanView kan også vise rigtig mange filformater inkl WMV
Hent programmet og Plug In samt evt dans sprogfil her: http://www.irfanview.com/
mvh
Janus

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 28-03-05 15:40

bare bruge det jeg sage uden all det omsvøb så skal du ikke tænke så meget over det ss

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 28-03-05 18:42
Kommentar
Fra : cornax

Dato : 28-03-05 18:57

mange mange tak for jeres gode indlæg! nu skal jeg bare finde det fedeste program :P

Kommentar
Fra : arcken

Dato : 28-03-05 19:37

turbo.dk: Ace Mega Codec Pack ser rigtig fedt ud. Der er en opdatering til BSPlayer og jeg skal først nu til kigge lidt på mulighederne.
God fornøjelse cornax.

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 29-03-05 02:35

tak for det arcken --et sipel program der løser manger prob og ikke al den udenoms snak der bare forvir ham...ss

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 29-03-05 09:50

-> turbo.dk

jeg faldt lige over dit indlæg og mener det er noget jeg kan bruge, da jeg har haft div. problemer med codecs, som manglede o.l.
jeg ved godt, at jeg burde have stillet det som et selvstændigt spørgsmål, men jeg prøver at "nasse".
Skal man installere det hele, eller kun det, der i forvejen er markeret i forbindelse med installationen ?

Smukke_Ole

Annuller spørgsmålet
Fra : cornax

Dato : 18-03-06 22:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål