/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Dykkercertifikat
Fra : ivanovic1
Vist : 2960 gange
50 point
Dato : 13-09-02 12:42

Er der nogle der ved hvor man kan tage et billigt dykkercertefikat i Danmark

Hilsen Ivan

Accepteret svar
Fra : jehg

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-02 20:54

Hej Ivan

Du kan kontakte en af klubberne på denne side http://www.sportsdykning.dk/, så kan du få et dykkercertefikat til omkring 1500,00. Du kan også kontakte en PADI udbyder men det koster noget mere, men er til gengæld noget hurtigere.

Hilsen Jehg

Kommentar
Fra : Dykkerforum.com

Dato : 03-01-03 14:48

Husk at det er dit eget liv du tager med ned i vandet.
Gå efter en kvalificeret og engageret instruktør fremfor et billigt certifikat. DET betyder noget!!!

Glem udlandet hvor alt drejer sig om "nemme" turistpenge. Tag dit certifikat herhjemme uanset hvilken type du vælger. Her lærer du at dykke under vanskelige forhold fra starten.
Det giver dig en helt anden dykkerglæde når du en dag vil bruge certifikatet under varmere himmelstrøg.

Rigtig god fornøjelse,
Lars
http://www.dykkerforum.com

Kommentar
Fra : jehg

Dato : 03-01-03 19:42

Jeg er helt enig. Der er desuden meget stor foreskel på at dykke et sted hvor der er 40m sigt og 20°C varmt vand, og så dykke her i Danmark hvor vandet er noget koldere, og sigten desværre er nede på 5-10m.

Jehg

Kommentar
Fra : hebheb

Dato : 15-01-03 11:42

kontakt evt. din lokal dykkerklub, som tit har en god aftale med et center eller de selv uddanner.

Jeg kan anbefale dykkerklubben AQUA, hvor jeg har taget mit igennem. Ligger i Greve.

HB

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 30-04-06 09:23

Hvis du er fra Fyn kan jeg varmt anbefale Adventurediving. De tilbyder alle PADIs kurser til fornuftige penge, og både service og sikkerhed er i top. se evt deres priser på www.adventurediving.dk