/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
BAGRUND IGEN!!!
Fra : Annehvid
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 28-03-05 04:15

Har lige et til spg. når jeg skal lægge en bagrund ind og den ikke har den rigtige str . hvad er den rigtige str normal i psp?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 10:03

øhh Anne - seamless titles bestemmer du selv - hvad mener du ellers ?????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 10:51

(der er problemer med webbyen idag for de fleste kan jeg se) - surt !!!!!

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 14:17

mirit en der har hacket sig ind på min hjemmeside ... og jeg finder snart ud af hvem det er .... surt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 14:30

nej anne - der er fejl på dem alle - men kan være selve webbyen er hacket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 14:34

dem jeg er i kontakt med har skrevet og klaget - det kan du også - jo flere mail jo hurtigere får de vel orden på det info@webbyen.dk

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 14:43

ok ... har skrevet til support

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 14:45

kan jeg godt forstå - er også lidt spændt på hvad problemet er i virkeligheden - håber ikke den store fejl fra år tilbage gentager sig hvor alle fik afsløret deres koder og flere fik ødelagt deres sider

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 14:52

i såfald vil jeg ha mine penge tilbage

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-05 14:54

det kan man da så håbe - de har i hvertfald en forklaring at komme med hvis de varer meget længere end idag

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 14:55

jo ser du det jeg mente med str af bagrund er str på en bagrund der vil vise sig i sin helhed når man sætter den på hjemmesiden og ikke gentager sig selv viser i firekanter ... der er nogen der ikke viser sig sådan .. det er dem jeg skal have str på hvis det kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:03

tror ikke webbyen har den funktion og nu kan jeg jo ikke komme til - gentagelsen af "firkanterne" danner jo også et billede der virker som en helhed - det er meningen med at de laves seamless
Det skal jo være så du kan fortsætte med at skrive stort set i det uendelige

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 15:03

hvor kan jeg flytte ind henne ?? ... kender du et rigtig godt sted /webhotel eller hjemmesider ?
ink domæne og søgefunktioner?

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 28-03-05 15:05

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:06

tjaaaaaaah 123.hjemmesider - men de er kun gratis i en måned - webbyen kan jo også bare have serverproblemer som alle andre forresten - så tab ikke modet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-05 15:08

http://www.123hjemmeside.dk/

ihh du lukker jo spørgsmålene hele tiden

vent nu og se med webbyen - den snakker i det mindste dansk så længe man er lidt usikker