/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
letgohome startside
Fra : camillaskat
Vist : 247 gange
130 point
Dato : 27-03-05 20:50

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der ved hvordan man fjerner en spyware startside som hedder htt://letgohome.com
Jeg har prøvet med stort set alle de spyware værktøjer der findes selv hijackthis. Det eneste der har hjulpet lidt er hvis man går ind i kør skriver regedit og ændrer startside osv, problemet er bare at der går 10 minutter eller lidt mere og tilbage er den igen, jeg beder inderligt er en der har et fif
Med venlig hilsen
Camilla

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-03-05 20:55

Ja direkte svar er det ikke, men tænk på, at sådan nogen sider hele tiden prøver at komme ind i computeren, og derfor kan du fjerne dem lige så tit. Men det hjælper ikke hvis du ikke samtidig får installeret et program der holder dem ude.

Prøv evt www.spywarefri.dk www.arlet.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 27-03-05 20:57

Gå til følgende side hvor du kan få gratis hjælp.
http://www.eksperten.dk/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-05 22:54

Kunne du ikke lige smide en hijackthislogfil ind her?