/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Hjælp, jeg skal flytte til København ***
Fra : David2000
Vist : 622 gange
50 point
Dato : 27-03-05 18:55

Jeg har fået arbejde i Tåstrup og skal snart flytte til Højtaastrup.
Er der nogen der kender de nedenstående områder og kan sige hvad for en er bedst med
hensyn til placering, lejlighederne og beboerne?

Taastrupgårdsvej, Gadehavegård, Spotorno Alle, Engholm Alle, Charlottegård, Torstorp.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 27-03-05 19:16

Spotorno er godt -- men lidt dyrere. Charlottegård kan også bruges.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund
PS: Der har en veninde i Hedehusene, som gav råd.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 27-03-05 19:18

Der findes store ejendomme i taastrup med gode lejligheder men nogle har store problemer med mange indvandrer. Iøvrigt ligger Taastrup midt mellem Roskilde og København der er gode indkøbsmugligheder med et stort indkøbscenter Bilka.Obs.og mange andre forretninger,Ikea elcitty.Gode forbindelse med Stog for nogle år siden skulde Tåstrup være ny hovedbanegård for København men ideen slog fejl, men stationen er der, masser af busser.
Men kan du bare regne med at få en lejlighed i de bebyggelser du nævner?

Kommentar
Fra : David2000

Dato : 28-03-05 12:33

Ja, hvis man flytter på grund af arbejde så er der kun to ugers ventetid.

Godkendelse af svar
Fra : David2000

Dato : 28-03-05 13:00

Tak for svaret h_blunck.