/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
NT4 -> Win2k
Fra : Christ
Vist : 603 gange
20 point
Dato : 13-09-02 09:51

Jeg har lige erstattet en NT4 server, med en 2000. Problemet er at Concorde kører ekstremt langsomt. Alt er på den nye som på den gamle...nogen der har nogle ideér?

Mvh Christoffer Jørgensen

Kommentar
Fra : Lizzy

Dato : 13-09-02 11:00

Hvilken version af concorde drejer det sig om og hvordan har du overført programmet til det nye operativ system?

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 20 point
Dato : 13-09-02 22:14

Du skal INSTALLERE din concorde på den nye server, og du skal have alle servicepack lagt på - både på Win2000 og på din Concorde. Du kan nøjes med at installere Concorden som demo, og så kopiere dit driftmiljø over på serveren efter genstarten.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 17-09-02 00:04

Hej Christoffer,

er det kun kører Concorde der kører extremt langsomt, eller er der også andre programmer der gør det?

hvilken processor har du (mhz) samt hvor mange Mb ram?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Christ

Dato : 18-09-02 13:08

Tak for svarene, jeg løste det ved at køre programmet, med ændret kommandoer, direkte fra skrivebordet, den oprettede en genvej (?) men det kører fint nu.
Men tak igen

Mvh. Christoffer

Kommentar
Fra : nunavut

Dato : 10-02-03 15:18

Hvis du har antivirus kørende på din pc vil den scanne hvergang du henter data fra serveren