/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerproblem, PCplus
Fra : grog
Vist : 539 gange
20 point
Dato : 27-03-05 12:07

Hej
Jeg kører PCplus regnskabsprogram i Windows XP og har en Dell AIO Printer A920. Jeg kan ikke få printet mit regnskab ud - er der nogen der kan hjælpe mig??

Hilsen
Gram

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-03-05 12:20

Kan du printe andet ud med korrekt udseende?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 27-03-05 16:14

så vidt jeg kan se så understøtter AIO 920 ikke Dos , og pc plus er da et dosprogram, så derfor udskriver det jo i en dos prompt til printeren, dette understøtter pronteren formentligt ikke...

D9N

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-03-05 16:54

Hejsa

du skal have opdateret pcplus før det virker.

mere her
http://www.pcplus.dk/