/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fuck Fuck.......
Fra : denniski
Vist : 221 gange
200 point
Dato : 27-03-05 00:06

har lige købt en helt ny cylldner ved thansen
da jeg havde sat det på startde jed min cpi og lod den køre i ti min uden og give den gas efter det tog jeg en lille tur ca 5 km uben og give fuld gas ca 1/4 gas lige med det samme lød det mærklige nede i motoren som om der var noget metal der sprang. hvad skal jeg gøre ved det skal jeg gå ud med cyllderen igen og klage eller havd og hvad var det for en mærklige lyd der kom fra motoren hjælp.................

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:12

Det ku tyde på at den ene låsering er gået løs og kommet i klemme skil det straks ad og undersøg hvad der er sket også at der ikke er nogle stumper nede i krumtaphuset
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:14

Det ka jo også være en af stempelringene der er knækket.Har du vendt stemplet den rigtige vej ??

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:16

okay men hvis det hele er gået i stykker skal jeg så gå ud med den igen tror du at jeg kan få pengen tilbage eller byttede til et nyt

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:17

ja det vender rigtig med pil ned af på stempel

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:18

ikke hvis det er noget du er skyld i desværre men se nu hvor galt det er gået først
Mvh Sune

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:20

køber aldrig noget i thansen mere det er noget lort har kørt ned 47,6mm før uden problemmer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:21

Jeg mener pilen skal pege opad ???

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:24

jeg har altid kørt med pil ned af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:26

Det har jo noget at gører med om stemelringenes åbning ikke sidder lige ud for en skyllekanal hvilket de kan hvis stemplet vendes forkert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:26

Jeg tror det er fuck fuck lejet der er gået - men mon ikke de har en fuck fuck afd. hos T. Fuck Hansen så fuck fuck garantien kan fuckdække det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:26

Det har jo noget at gører med om stemelringenes åbning ikke sidder lige ud for en skyllekanal hvilket de kan hvis stemplet vendes forkert

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:28

Sunowich.

Fuck så har jeg ikke ret..... fuck

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:30

det viste jeg ikke men har altid kørt med pil ned af fordi det har jeg
fået at vide for mange år side at pil altid skulle vende ned af

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-05 00:31

Jae det er jo ik så godt

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:33

nej det er noget pis

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-03-05 00:34

Fuck

Kommentar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 00:35

ved du noget om det

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 27-03-05 12:17

Pilen skal vende nedad så den peger mod udstødningen.
Og du kan desværre godt glemme alt om garanti, ikke kun ved thansen, men ved alle der forhandler cylindere. Du skal nemlig bevise at der var fejl på den, da du fik den, og det er der jo ikke hvis du ikke har sat låseringen rigtigt i.
Af med cylinderen, for at se hvad der er galt.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : denniski

Dato : 27-03-05 23:56

Tak for svaret pallebhansen.