/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fladfisk gg havørrede
Fra : Coolio_Nic
Vist : 883 gange
85 point
Dato : 26-03-05 12:26

Hvor bliver der fanget flest fladfisk lige for tiden?
Hvor bliver der fanget flest havørrede lige for tiden??

Tak på forhånd?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 12:59

Coolio - Der findes adskillige danske hjemmesider om emnet. Du kan selv finde dem ved at søge på Google. Men jeg kan da lige give dig et par stykker:

http://www.fiskemagasinet.dk/ny/index.php?id=1

http://www.sportsfiskeren.dk/

Kommentar
Fra : peafdir

Dato : 26-03-05 13:52

her på mors godt meget godt med fladfisk og godt ørrede mvh peafdir

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 26-03-05 13:52

I vandet tror jeg nok.
Knæk & bræk.
Mvh. Nanahund

Kommentar
Fra : exlibris

Dato : 26-03-05 13:53

Hej

Her er endnu et:

http://fisketips.dk/

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 26-03-05 15:10

tak for svarende kender i nogle steder i nordsjælland??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:26

Det er altså ikke nok at sige tak. Luk spørgsmålet.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Og hvis du vil vide noget om Nordsjælland, så se mine links øverst på siden her.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 26-03-05 15:47

Manmden er jo bare høflig, men kan ikke bruge svarene. Jeg mener ikke at svarene SKAL lukkes før man får noget brugbart.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 16:02

Jo Rosman, manden har fået sit svar. At han så udvider det til Nordsjælland, er også OK. Men hvis han bruger de Link's han har fået så er alt besvaret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 16:05

Rosman - Tror du at han skriver "Tak for svarene" hvis han ikke kunne bruge dem til noget??????

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 26-03-05 16:46

ja det har jeg jeg er bare glad for der er nogle svar.

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 26-03-05 16:46

Ja jeg kunne ikke rigtig bruge dem til noget er bare glad for der er nogle svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 16:53

Kunne du ikke bruge mine link til noget? Det kommer da noget bag på mig.

Du skal nu alligevel lukke dit spørgsmål. Dine point er brugt. Når du lukker dit spørgsmål, kan du du få 50% af dem tilbage igen. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Coolio_Nic

Dato : 26-03-05 16:54

hvordan?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 17:06

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 26-03-05 20:09

arne.jakobsen, det er et udemærket link, men jeg kunne ikke umiddelbart se om der var fladfisk eller ørreder i helsingør eller Hundested, eller for den sags skyld andre steder i Nordsjælland. Det er rart nok at vide, at man kan finde fisk på Mors, men der er lidt langt på cykkel fra Nordsjælland; derimod kan jeg hurtigt komme til Nykøbing M.

Det er ikke at udvide spørgsmålet, men derimod en præcission af spørgsmålet. Coolio_Nic er blevet klogere af de svar han har fået, takker for de svar han har fået, for selvom arnes link ikke kan bruges direkte, så er det inteessant.

Ps. i må godt stave mit navn rigtigt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 20:19

Ja det må du meget undskylde Rosmon. Men jeg kom ikke kun med et link men med to. Og de var også bare eksempler. Der er mange flere på nettet, lær at bruge dem. På mange af de danske sider kan du finde fangstrapporter, og det er dem du skal kigge på.

Coolio_nic spørger hvordan, og jeg svarer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 20:28

Rosmon - I øvrigt kalder folk konsekvent mig for Arne.jacobsen men jeg hedder Arne.jakobsen og hvad så? Lyden har næsten samme farve.

Kommentar
Fra : biotopp

Dato : 13-04-05 12:24

hej
Prøv at se på fangster.dk. Her er der en del der lægger deres fangster ind, du kan søge på eks kystfiskeri, å mm. Du kan også gå ind under undermenuen statestik og "samle" en søgning.
Et andet sted du kan prøve er på 123nu.dk. Der er et rigtigt forum hvor du kan spørge eller søge lidt på de forskellige spørgsmål
Håber at det er det du søger eller spørger du bare igen så skal jeg se om jeg svare mere specifik
MVH
Topper

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 20-06-05 17:27

Måske skulle arne prøve at være præcis fra starten af. At smide link som enhver kan finde via google er da ingen tryllekunst, kom nogle nogle navne på gode steder, vi er flere der gerne vil ud og fiske.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 20-06-05 17:33

pokkers, Kandu burde have en 'rette' funktion til ens indlæg.