/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Stofanet
Fra : viskinge
Vist : 600 gange
1 point
Dato : 26-03-05 09:13

Jeg kan se at der bliver skrevet om stofanet i øjeblikket, jeg kan kun sige, at jeg er fuldt tilfreds med stofa.
Polle skrev godt nok en prisliste, der samligner stofa & Cybercity, men observer lige priserne fra Cybercity:
DET ER TILBUDSPRISER, så derfor er en direkte samligning, ikke helt korrekt.
Jeg syntes at min. Kr 50,00 & max. Kr.300,00 om måneden er rimeligt. Jeg rejser i mange lande og er på nettet. Jeg har endnu ikke prøvet noget der er bedre (faktisk heller ikke her i DK). Jeg tror dog ikke, jeg har prøvet Cybercity.
Men hvad er jeres andre mening???

Fortsat god påske
MVH

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 11 point
Dato : 26-03-05 09:24

Jeg har ikke selv Stofanet, men det har min kære mor. Hun har den lille pakke til 50,- og der har aldrig været noget i vejen med forbindelsen. Der er ikke andre steder man kan få noget til 50,- men det er selvfølgelig også bare til moderat brug. Har selv TDC, da det bliver betalt igennem af mit firma. Dette fungerer også rimeligt , men kan ikke få mere end 1mbit da jeg bor lidt ude på landet.
Havde i tidernes morgen Cybercity, og det fungerede også bare perfekt og servicen var i orden, priserne ligeså.

Mvh og god påske
Fijala

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 26-03-05 10:18

jeg har haft stofanet i 1½ år nu, og der har aldrig været problemer, eller det har der: vi blev fortalt man skal slukke modem'et når man ike brugte det, så det gjorde vi, og det resulterede i at de opdateringer som blev sent til modemet ikke kunne nå frem, og derfor havde vi problemer med at vi ikke kunne komme på nettet, men dette blev løst da vi ringede til stofa og sagde hvorfor og hvordan. Så et tip herfra til stofabrugere, og muligvis også andre typer bredbånd *Sluk ikke modemet*

Go' Påske
[veffer]

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 26-03-05 10:26

Jeg har lige skiftet over til CyberCity fra Stofanet. Jeg var MEGET utilfreds med Stofa. Der var ikke andet end bøvl konstant synes jeg. Det brød tit sammen osv.

Nu har vi så cybercity. Vi betaler 400 om mdr, jeg har 2 mb forbindelse. Før havde vi 512 over et eller andet, husker ikke hvad, hos stofa, til samme pris. Så altså vi får hurtigere net til samme penge, og så synes jeg faktisk, at det fungere langt bedre.

Dog savner jeg det safesystem som stofa har, da det fungerer rigtig godt synes jeg. Hacker smacker fra CyberCity er ikke helt lige så godt.

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 26-03-05 10:34

Har haft Stofanet i 2 år og har kun haft problemer én gang, hvor det viste sig, det var modemet, der var i stykker. Det blev udskiftet uden beregning af Stofa. Jeg bruger nettet meget, men er alligevel sjældent over 200-250 kroner om måneden, så det er langt billigere end bredbånd. Så altså 100% tilfredshed med Stofa,
Tidligere havde jeg ISDN fra TDC, men det var så langsomt, at det var til at få fjer af. .
Kykkeliky og god påske
Petra

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 12:17

Det eneste jeg er utilfreds med med Stofa, er at jeg ikke kan få det der hvor jeg bor.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-05 14:55

Har selv Stofanet og har været tilfreds med det i de 7 år jeg har haft det! Man skal bare være klar over at Flexrate ikke er flatrate, så hvis man bruger peer to peer programmer meget kommer man ikke langt for 50-300 kr hos Stofa!

Endvidere betaler man for den samlede trafik altså både for up og download!

Hvis man bruger P2P programmer meget er der efter min mening ikke noget der slår Cybercity's tilbud lige nu!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 14:59

OK tedd - Så bør jeg altså ikke være specielt sur over ikke at kunne få Stofa. Det var squ da rart at vide. Tak Buddy.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 26-03-05 15:02

hvad er p2p programmer ??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-03-05 15:07

pipzi - P2P er en forkortelse for Person to Person, altså programmer der tillader at man kan sende data, tekst, billeder og musik direkte fra en person til en anden. Altså UDEN om emails og andet. MSN er bare et eksempel. Bedre kan jeg ikke forklare det. AJ

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 29-03-05 07:28

Tak for svaret Fijala.
Her findes der nok ikke et korrekt svar, så jeg trak lod om det ene point.
Tak til alle for jeres svar.

MVH