/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Cracke CloneDVD og AnyDVD
Fra : larve
Vist : 1560 gange
50 point
Dato : 26-03-05 08:26

Hej allesammen!!
Når jeg kopierer en kopibeskyttet dvd, så bruger jeg altid Clone dvd sammen med Anydvd. Men programmerne har jo 21 dages prøvetid og så skal man købe programmet. Nu har jeg så prøvet at slette programmet for så at installere det igen. Jeg har renset reg.database, slettet cookies og alle tilhørende mapper. Jeg har også søgt på alt, der vedrører programmerne. Men nu er prøvetiden forbi, og jeg kan ikke længere installere programmerne. Så er mit spørgsmål: Hvor gemmer programmerne oplysninger og er der en eller anden måde jeg kan cracke dem på?
Venlig hilsen
Jens

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 60 point
Dato : 26-03-05 08:48

hent denne her:
www.jelsbjerg.dk/fun/anydvd.zip

ser senere om jeg kan finde CloneDvd

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:03

Programmerne tjekkes nok op mod en database 'ude i byen' der via nettet har registreret, hvornår du første gang installerede programmerne. Det er ulovligt at omgå denne slags spærringer, men du kan jo prøve 'for sjov' at sætte datoen på din computer tilbage til FØR du installerede 1. gang eller koble dig fra nettet, når du installere. Der er nul garanti for det virker, da man sagten kan 'fange' den slags numre.

Mht. lovligheden af det du er ved at foretage dig : http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/cdbrand/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-03-05 10:41

Hejsa

at man gider bruge en masse tid på det
når man kan købe alle 3 programmer (anydvd/clonecd/clonedvd)
for sølle kr.445,- incl. man altid har fri support og et program som bare virker hvergang.

>>Mad-Nuser
den version du henviser til er forlængst udløbet, og
slysoft er underrettet om dit link......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-03-05 15:31

Det sjove her er da, at der er een der vil cracke et program, der er beregnet til at omgå/cracke andre programmer

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 26-03-05 16:44

Hej DK
er du altid sådan lovlig borgerdyr ??

"stikker svin"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 17:05

tedd -> Jeg arbejder på et program der kan cracke de programmer, der bruges til at cracke de crackheads der cracker crakernes crack programmer

</Quarks>

Godkendelse af svar
Fra : larve

Dato : 26-03-05 17:44

Tak for svaret Mad_Nuser.
Hej Mad_Nuser
Tak for svaret. Skidegodt program
Mvh
Jens