/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
playstation 2 problemer
Fra : tom34
Vist : 276 gange
400 point
Dato : 25-03-05 20:07

davs
min ps 2 ( den lille ny model) som er 4 månder gammel vil ikke læse nogle spil mere, jeg ved godt at jeg nok får en ny i butikken hvor den er købt, men vil gerne se om andre har haft det samme problem med ps 2en???? og måske hvorfor den gør sådanne dumme ting
mvh Tom

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 410 point
Dato : 25-03-05 21:45

Det er fordi der er rigtig mange PS2 ,både den lille nye, og den gamle, der fra fabrikken er behæftet med netop den fejl, at den laser der skal læse spil, CD og DVD ikke virker som den skal.

Jeg kender nogen stykker der også har fået deres byttet.

Så du skal bare tage dit garantibevis med ind i butikken, forklare problemet, så bliver den sendt ind, og når der så er gået lidt tid, får du en anden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 26-03-05 00:52

du kan købe sådan en cd der renser linsen i din ps 2 , man bruger den også i ghetto blastere og dvd'r.

det kan du jo prøve :)

Godkendelse af svar
Fra : tom34

Dato : 29-03-05 18:07

Tak for svaret dova.