/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
hvordan slleter man et indlæg?
Fra : lorapigen
Vist : 472 gange
20 point
Dato : 25-03-05 19:47

Hvordan slætter man et indlæg her fra???
Jeg er i nædsituraion!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-05 19:53

Det kan du kun hvis der ingen kommentarer er kommet til spørgsmålet.
Ellers kan man ikke slette noget som helst.

Du går ind i spørgsmålet, og der kan du se hvordan du sletter det.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:02

Du kan ikke slette et indlæg/kommentar -
men kun som dova siger, slette et spørgsmål som ikke er kommenteret. Er det dit eget spørgsmål så klik dig ind til spørgsmålet og rul ned - der kan du slette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 20:05

lorapigen

Klik på det spørgsmål, du har stillet, så får du muligheden for at slette.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:07

Men lorapigen - du har endnu ingen indlæg/kommentar/spørgsmål ud over det her.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 25-03-05 20:08

lorapigen, hvis du også er mille_pigen skal du huske at logge dig ind som mille_pigen hvis du vil slette spørgsmålet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:11

Og skynd dig lidt - for du bør ikke lægge de adresser og telefonnumre åbent.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 20:12
Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-05 20:14

Martha der er ikke noget på det spørgsmål endnu, så du skal gå ind på spørgsmålet og rul ned på siden, så kommer der hvor du kan klikke for at slette det.

mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:16

lorapigen sig lige hvis du har brug for hjælp til at logge ind som mille-pigen hvis det er den.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 20:42

Jeg hopper af her.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-05 20:44

lorapigen, det ser ud til at du fandt ud af at slette dit spørgsmål, eller var det mille_pigen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-03-05 09:52

Det var da godt.

Godkendelse af svar
Fra : lorapigen

Dato : 26-03-05 17:26

Tak for svaret ans. Jeg havde glemt at jeg var logget ind som Mille_pigen.