/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Søger god Firewall
Fra : otto65
Vist : 546 gange
300 point
Dato : 25-03-05 15:03

Jeg søger en god firewall, og det behøver bestemt ikke at være en gratis version, den skal bare være god. Ja jeg ved godt "HVAD ER GOD", der er mange forskellige meninger om lige netop dette spørgsmål, så derfor må du meget gerne komme med en forklaring på hvorfor du netop mener at dit forslag til en firewall kan være den bedste, og muligvis et link så jeg kan læse om den.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 15:24

Hej Otto

der er 2 som er rigtig gode
den ene er Norton Internet Sceurity http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/
og den anden er McAfee Internet Security Suite http://uk.mcafee.com/root/package.asp?pkgid=144

de kan selvfølgelig købes i Danmark

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 25-03-05 15:40

priser
Norton http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=112380

McAfee http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=115274

det tager noget tid at sætte dem op så de kører efter ens egen behov,
men ellers er det 2 rigtig gode programmer.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-03-05 16:05

hvis du har windows XP så er der indbygget en firewall i den ...

ellers er zonealarm nok bedste gratis firewall ... www.zonealarm.dk www.zonelabs.com og kan downloades direkte her
http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp?lid=zaskulist_download

D9N

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 16:11

min mening om den sag: hvorfor betale for noget man kan få lige så godt gratis !

anbefaler sygate personal firewall - eller deres pro version - den er god - den er effektiv - måske lige i overkanten af og til. www.sygate.com

har kørt med windows xp firewall og har ingen dårlige erfaringer med den -bortset fra at jeg ikke kan se hvad der foregår

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 310 point
Dato : 25-03-05 16:53

xp firewallen er ikke til meget hjælp...

Hvis du gerne vil ofre lidt penge på en firewall, vil jeg klart anbefale Bitguard fra danske Callisoft. Denne firewall anvender en spændende teknologi og giver en rigtig god sikkerhed og koster omkring 250 kr.

læs mere her: http://www.arlet.dk/firewalls.htm

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-05 17:58

som d9n zonealarm

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 25-03-05 18:35

Hej..

Jeg vil nok anbefale ZoneAlarm..

Hvis du også mangler noget mod virus er BullGuard, med både antivirus og firewall i godt (www.bullguard.com)

M.v.h. Simon

Kommentar
Fra : otto65

Dato : 25-03-05 18:41

Wooow hvor det vælter ind af døren med gode svar, er mega tilfreds, men venter lige med at udlevere point da der måske kommer en endnu bedre kommentar.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 25-03-05 18:43

Zonealarm er ikke god nok mere..

Den er alt for nem at hacke. Du kan nemt finde oplysninger på nettet om hvordan man gør..

Hvis det skal være en gratis, så vælg sygate, der er væsenlig bedre beskyttet end zonealarm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 21:06

otto65 hvis jeg var dig ville jeg lytte til arlet - kig i hans profil

Godkendelse af svar
Fra : otto65

Dato : 25-03-05 21:15

Tak for svaret arlet.