/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Malerier på Alexandra hotel
Fra : Nanabanana
Vist : 440 gange
35 point
Dato : 25-03-05 01:42

Ok, dette er et lidt umuligt spørgsmål til alle dem, som har været på alexandra hotel i London. De har en masse smukke malerier, men er der nogle der ved, hvem der har malet dem?

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 25-03-05 04:58

Send en mail til hotellet. De hjælper nok gerne deres kunder til en fortsat god oplevelse efter besøget.

Englændere er faktisk et meget hjælpsomt folkefærd, hvis man skriver pænt og høfligt, f.eks.:

=== forslag ===
Dear Sirs:

It was very interesting to note all the beautiful paintings that were at your hotel. Coming home, we actually discussed who the painter was, as we want to look further into his or her works.

Thank you very much beforehand for enlightening us in this regard, and thanks for a nice stay.

--
Sincere regards

[DIT NAVN]
=== forslag slut ===

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-03-05 00:03

Wow, det må jeg sige... Den kopiere jeg direkte! :p Tak for hjælpen...... Skriver igen, når jeg får svar fra hotellet...

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 26-03-05 00:36

Velbekomme.

God påske.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 26-03-05 12:25

Hm... jeg kan desværre ikke finde deres e-mail, så jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg kan kontakte dem.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 22-10-05 06:57

Prøv at finde dem med denne side: http://www.londontown.com/hotels/

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-01-06 12:23

Tak for svaret h_blunck.
Endelig fik jeg fat i dem, da jeg fandt deres e-mail adresse i et blad fra London!!! Langt ude. Men jeg fik fat i dem, så det er jo godt. Forstår bare ikke deres svar:

Dear Nana,

We are happy that you liked our painting in the dining and reception areas.

The painter was Roger Brown and Gordon.

Happy New Year

Yours faithfully

Mrs R. Leventis

Har både Roger og Gordon malet billederne? Og hedder de begge Brown til efternavn? Eller er det en og samme navn, da hun jo skriver "The painter?"

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 28-01-06 17:51

Der er et par muligheder, enten er der 2 malere, der hver har malet mindst et billede hver, eller at de har malet billederne sammen. Der er stor chance for,at den ene kunstner underskriver sig Roger Brown, og den anden Gordon, og intet andet.

Du knne prøve at søge i billeder på nettet me de enes navn, og den andens navn, og navne sammen, og se om du finder billeder der minder om det du har set. Evt. også på hjemmesidderne.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-01-06 18:05

Hvilke hjemmesider?

Kommentar
Fra : Nanabanana