/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
film program
Fra : dragoneyes
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 25-03-05 01:38

hejsa allle sammen jeg har en ven som ejer en lille kiosk han vil spørger om der findes et program til udlejninig af film f.eks ligesom blockbuster har et program som de bruger til at se hvem der har aflevert og hvem der har lånt hvad og forskellig medlemer osv. ? findes der et program og hvor kan jeg få fat i det. det skal helst være noget der kan downloads eller fås gratis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 01:41

Gratis? Give op! Du snakker om et fakturerings og databaseprogram til flere tusindene kroner!

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 25-03-05 01:44

nå oki det er så ligemeget hvor meget det koster bare jeg ved hvormeget det hedder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 01:48

Kender desværre ikke et konkret program: Men man kunnemåske lave det i Microsofts offices Acces!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-05 10:48

da det kraver "licens" til udlejning af film kan han kontakte en af de mange mindere udbydere hvor han køber udlejningfilm de har også et program til det"
det er ikke lovligt at udleje nomale videofilm der freks er købt i freks. netto føtex fona bilka mf

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 25-03-05 11:34

det var såå ikke lige det jeg spurgt om

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-05 12:12

kiosk = erhverv = licens = program = database

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 19:38

Nu kender jeg ikke så meget til videoudlejning! Men kunne det ikke tænkes at den videoudlejerfirma man tager kontakt til, gratis stiller et sådant program til rådighed?

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 25-03-05 20:26

desværre nej men hvis der er nogen der kender et program kunne det være meget rart

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-03-05 23:32

I princippet burde ethvert database program virke!

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 26-03-05 00:55

ja men jeg skal have et færdig lavet program

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-03-05 08:17

en udlejnings film koster koster heller ikke 200 kr men ca 4 X så meget det er ikke billigt at starte udlejning af film det er derfor mange starter med "lesing" af film for at få et større udvalg samt "udskitning af film" for at få et større udvalg unden at det kraver alt for stort lager plads