/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Tilmeldingsblanket lavet i FrontPage
Fra : Niederhof
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 24-03-05 23:49

Når jeg laver en formular i FrontPage, og smider den op på www, så får jeg en fejlmelding når jeg (på www) klikker på 'send'.
Min hjemmeside er hosted på B-One.
Fejlmeldingen er (så vidt jeg husker) noget med at dette kræver en server-ekstention.... er det min FrontPage eller B-One's server ??

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-05 23:54

B-One har kun FrontPage extensions op til version 2000 og hvis du har en nyere kan det giver problemer.
Hvis du oploader med FTP vil det også give problemer da opsætninger der er afhængige af FP ext. skal uploades med http som det kan ske via funktionen Udgiv web i FrontPage.

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 26-04-05 20:51

Tak for svaret BjarneD.
Du får altså kun en stjerne for det er jo godt nok en forklaring på mit problem - men ikke en løsning

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-04-05 20:56

Hvis du oploader med ftp er der både forklaring ogh løsning - nemlig upload via html i FrontPage

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 26-04-05 21:34

OK - så burde du have haft flere stjerner, beklager.....