/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Jeg overgiver mig: link til Skybe, tak!!
Fra : the1best
Vist : 2272 gange
200 point
Dato : 22-03-05 11:36

Hejsa. Jeg vil gerne prøve Skybe og vil derfor gerne ha et link og en lille forklaring, om hvor nemt eller svært det er at blive tilmeldt. Jeg har headsæt fra Logitech webcam, kan det bruges??
Hvor lang tid efter tilmelding, kan man bruge det ???
The1best

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 22-03-05 11:39

www.skype.com
Jeg har headsæt fra Logitech webcam, kan det bruges.......................ja.
(molokyle ved alt om skype..........eller alt om en der kender til skype.)
Det kan bruges med det samme.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 11:41

Hejsa!

Det er meget nemt at bruge Skype!
Under installationen, skal du bare lige (ligesom mange andre porogammer) igennem et par spørgsmål - som brugernavn, kodeord og sådan!

Download det her:
http://www.skype.com/download/

headsæt fra Logitech webcam skulle fint kunne virke!
Det er gratis, og du kan bruge det så længe du vil!

Læs mere om det her:
http://gomorgen.tv2.dk/artikelside.php?%20id=102

Mvh Niels

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 11:45

the1best

Det er nemt at bruge, hvis du kender andre, der også er på skype

emesen

Hvorfor vil du ikke godkende mig

Jeg fik ny computer og sendte "ansøgning" til tidligere kontaktpersoner på skype, du er den eneste, der ikke har godkendt mig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 11:48

Jammen så har jeg ikke været "på" - for naturlivis vil jeg da godkende dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 11:57

emesen - jeg mangler da også lige en godkendelse på listen - - her er det også KUN dig der ikke har godkendt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 12:07

Jeg tror ikke man kan bruge Webcam på Skype.
Keldd

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 12:09

Keld> Det kan man ikke endnu. Men de siger at de arbejder på sagen.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 12:10

Det tror jeg heller ikke, men the1best siger også:

Citat
Jeg har headsæt fra Logitech webcam

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 12:10

Det tror jeg heller ikke, men the1best siger også:

Citat
Jeg har headsæt fra Logitech webcam

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 12:12

NielsPT> Mon ikke det er fordi the1best har købt et webcam med tilhørende headset? Sådan læste jeg det i hvert fald....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 12:17

Måske, få hende nu på, jeg går i haven.

Min profil på Skype Er >> kelddo << , bare meld jer til, jeg er med på den værste,
men jeg skal i haven nu.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 22-03-05 12:17

Jo, præcis! Det var også det jeg ville frem til..
Mine to (ups) kommentarer var også til keldd's kommentar kl 12:07

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-05 12:19

har lige undersøgt det med webcam og det er korrekt - der er ikke funktion til det endnu - men så kan lyddelen jo bruges via skype og cam via for eks msn - yahoo - etc (hvor man nu foretrækker det)

happy skypetur

Kommentar
Fra : hidane

Dato : 22-03-05 12:29

lige en bemærkning: man kan ikke bruge Skype hvis man har Windows98!!!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-03-05 13:07
Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-03-05 13:07

Jeg er på arbejde lige og vil, når jeg kommer hjem engang i aften, kigge tråden igennem.

Jeg regner ikke med, at skal bruge webcam over Skybe, det bruger jeg msn til.

Jeg har XP-home.

molokyle.........meld dig så til, vi må følges af

Keldd...... jeg skal nok sætte dig på og jeg skal nok også snart få sendt de billeder til dig, har ikke fået taget nogle med tøj på endnu. Det er jo ikke lige dem, der er mest efterspørgsel på

The1best

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 14:38

the1best:
Øh,faktisk gør det ikke noget, der ikke er tøj på.

Hilsen
Keldd.
Hvis jeg ikke husker forkert har molo en 98 version af Windows, men nu da han har vundet de der 36 Mill.

kan det være han skifter til Win.XP.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-03-05 15:44

Ja der er vist sagt hvad der skal siges om skype..
men vil lige tilføje at win200/XP udgaven kører fint på WinMe.
http://skype.spontek.dk/ er ok, men ikke up2date, skype er blevet bedre end sidens omtale.
udvalgte, mig inc. har telefonsvarer og kan tjatte i grupper og til dels skrive til offline kontakter.
men det er alt samme stadig beta. og ikke helt stabilt.
filoverførsel er også blevet meget bedre, før i tiden var der en hastighedsblokering, den syntes at være hævet/fjernet.

Den største ulempe ved skype, er nok at personer på ens kontakt liste popper op i en lille boks når de kommer online.
stakkels dig keldd, det må jo blive 50 gange i timen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 15:52

Jeg har været ud for at hvis skype og msn er på samtidig kan det give problemer.
Ans og Miritdk - i står begge som offline her hos mig, og der er ingen anmodninger.
Jeg får dog hele tiden tilbud om opdatering som jeg siger nej til.
the1best - når du opretter så kig din profil godt i gennem ellers kan der drøne anmodninger ind i stribevis.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 16:06

Nu er jeg online.

Jeg har ikke haft problemer med skype og MSN online på samme tid.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 16:11

Det er så nok mit gamle hakkebrædt af en comp 540 mhz
Jeg må snart til at bruge den nye.
Ans du vises også.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 16:17

emesen du er stadig et spørgsmåltegn = venter på godkendelse

Tror det vil blive lettere for dig at få godkendt the1best, der bliver jo lokket med billeder LOL

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 22-03-05 16:26

Haii du er dælme dygtig hvis du får MOLO med

Hvad kalder du dig?

mango

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 22-03-05 17:17

Jeg ææææælsker Skype

frieda

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 17:41

Rolig Mango, du kan ikke komme på Skype med Win 98.

Og molo er lidt antikvarisk anlagt den bruger han (tror jeg nok)

Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-03-05 20:36

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP, lortet virker ikke, kan kun høre en masse skratten.....
Jeg har en bærbar IBM ThinkPad T20 og jeg kan ikke finde et stik til headsættet ???

Jeg har oprettet mig som ofeiaa.

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 20:41

Du skal lige koble dig til nogen - for at høre.
Har du ikke i højre side to runde huller som passer til dit headset.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 20:43

Hør nu. Du kan ikke få lyd hvis du ikke finder de to huller til headsettet, og hvis der er USB selvfølgelig kun eet.

Jeg prøver lige at melde dig til hos mig. Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 20:51

Grønt stik er høre
lyserød stik er tale

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-03-05 20:57

Har lige fået hjælp af keldd, tror nok det virker nu skal lige justere lyden

The1best

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 21:04

Hvis du har snakket med Keldd - kan du regne med at den siger noget længe efter du har slukket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 21:04

the1best

Pas nu på med Keldd og emesen de vil kun have billeder af dig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 21:06

Jeg er bare så glad for at jeg ikke har haft lyd på i laaang tid

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 21:08

ans:Ja,selvfølgelig vil vi det, og ikke noget med alt det tøj Britt, vi gør det nemt for dig,

lad være at tage noget på, kan det være lettere??

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 21:21

Ans - jeg tror det rabler for Keldd - nu tror han også britny Spears har været med på skype.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-03-05 21:40

ans... så er du på
keldd......takker, ja det gør det jo lidt meget nemmere, kan jeg jo godt se du ved jo, kvinder ikke kan bestemme sig for hvad tøj de skal tage på
emesen..... det gik fint og den må ha lagt et specielt kelddfilter ind samtidigt, for han er ude igen
mango......skal nok snart få molokyle overtalt til at komme på, han har jo snart fødselsdag og kan få XP i gave, skal vi lave en landsindsamling ?????

Hvis der er flere der har lyst, så tilføj mig bare

Mangler molokyle i denne tråd, hvor mon han gemmer sig henne ???????

The1best

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-03-05 21:45

molo?? Jeg tror han driver noget 5 kolonne virksomhed

Han ser gerne regeringen hen hvor peberet gror.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-05 21:50

Når Molokyle har noget grej der kan køre XP så falder der nok en XP ned fra himlen.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 22:18

Nu har jeg installeret skype, men hvordan får jeg det testet? :o|

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-03-05 22:42

hansen9

Du kan teste skype med en anden skypebruger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-05 09:22

Ingen millioner, XP eller Skajp til mig

Win98 SE, Compaq 200 Mhz. 196 Mb. RAM ...uden CD-ROM, da mine tilsammen 10 Gb. lagerplads udgøres af 4 diskdrev.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-03-05 09:47

molo:
Går du også med " Plus Four "?

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-03-05 11:22

Molo, er det ikke en af de der røde kors pc'er du har fået fat i der.
Jeg mistede et 160gb drev for en uges tid siden, og stortuder stadig.
Med 4x2,5gb havde jeg kun behøvedes, at få fugtige øjenkroge.

JEG VIL OSSE HA' EN RØDE KORS PC !

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-05 11:31

Molokyle - hvis du ingen millioner har, hvad laver du så i den ferrari.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-03-05 12:23

Hvis han har lånt af Told&Skat, så er det min
Molo, var der stadig grøn tobak i sædebetrækket

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-05 19:22

natmaden -> Er det sådan et rødt kryds : http://home20.inet.tele.dk/friheden/temp/intet.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-03-05 10:00

Molo -> jo den er god nok, men det er væltet, så du har nok fundet det grønne i sædebetrækket

emesen ->
Citat
Grønt stik er høre
lyserød stik er tale

glemte du ikke .
Tavshed er guld.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 10:20

Jow -

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 29-03-05 20:43

Takker for svaret emesen. Ja, det var jo ikke så svært

The1best

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-03-05 22:03

the1best, er du kommet på Skype?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 30-03-05 10:05

mangorossa.............. jepper, det er jeg og nu kan jeg bla bla bla bla bla bla bla bla derud af ...... og det var da noget af det nemmeste ...... hvis du vil, kan du tilføje mig, er jeg ofeiaa..........

The1best

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-03-05 11:20

Det er hermed gjort

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 01-04-05 20:38

Lige et lille tillægsspørgsmål ..... kan man også bruge skype på en bærbar i udlandet.......... umiddelbart vil jeg selv sige ja.......... men kan man ???

The1best

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-04-05 00:03

ja det vil jeg da tro--umiddelbart kan jeg ikke få øje på at der skulle være nogen forskel, programmet ligger jo bare på computeren.
Altså der skal jo nok bare være bredbånd?