/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Media Player 9 - forkert afspilningshast~
Fra : vra
Vist : 384 gange
70 point
Dato : 21-03-05 23:24

Jeg bruger Windows 98 SE og har installeret både Real Player og Windows Media PLayer 9. Begge er fornylig geninstalleret på systemet.
Ved afspilning af en CD i Media Player bliver musikken gengivet alt for hurtigt. Det opleves som om der skøjtes henover melodien i mange små spring.
Jeg har haft problemet før, hvor det blev løst. Spørgsmålet er hvordan, fordi det har jeg glemt ! Jeg mente at løsningen var at skifte fra digital til analog afspilning under Indstillinger; men det har ikke løst problemet.
CDen kan afspilles med korrekt hastighed uden særlige foranstaltninger både i Winamp og i Real Player, men jeg ville gerne kunne afspille den også i Media PLayer.

Er der nogen der har en løsning eller ved hvor den kan findes. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 00:04

Har ikke noget råd lige nu, men brug Kandu's søgemulighed øverst til højre på denne side, så kandu finde tilbage til de råd du engang fik. Hilsen Arne

P.S.: De fleste tror at Kandu KUN er Spørgsmål/Svar og Tips. Der er altså også en database fyldt med gamle spørgsmål/svar og tips som man kan søge i.

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 22-03-05 12:01

prøv åpne media player, tryk f1>tryk fejlfinding i windows media palyer. der er en nyere version media player 10

Mvh Bent

Kommentar
Fra : bentok

Dato : 22-03-05 12:20

øhh undskyld,version 10 kan hvis kun køre på Xp