/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Athena 47,6mm eller stylepro 47mm
Fra : claus125
Vist : 1334 gange
100 point
Dato : 20-03-05 22:29

Hvorfor et tun cylinder af de to forskellig, yder mest hk og kører bedst og træker bedst af ?????

Athena 47,6mm eller stylepro 47mm.

Hvad er der forskel på de to cylinder..??? fordi jeg skal have tun cylinder på min pgo comet, men jeg ved ikke hvorfor et cylinder der er bedst og vildest og yder mest hk..Håber i kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-03-05 00:49

Athena 47,6mm er klart bedst.
Du skal også have ny krumtap og en 21mm Delorto karburator.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 21-03-05 19:25

ja klart athena 47,6 mm

det holdr bedst, yder bedst dog er det ikk nødvendigt med en 21 mm kabu

du kan godt nøjes med en 17.5 mm.

Vh Tobias

Kommentar
Fra : claas_

Dato : 21-03-05 21:27

Athena 47,6mm Evolution! Så går du ikk helt galt i byen ;) Prøv også at se om du kan få en TP Nardo udstødning til at passe, og som palle siger en Dellorto, så bliver den vild!