/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kan ikke se tastatur og mus
Fra : gizmodk
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 20-03-05 15:24

har et gigabyte motherboard den kan ikke se ps 2 mus og tastatur og også prøvet med usb tastatur og mus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 15:56

Du har vel ikke byttet om på dem.
Men prøv at starte comp uden og når den brokker sig så start med tastatur og til sidst med mus.
Bare et forsøg.

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 20-03-05 16:02

nej de sidder rigtig og kan det være det når det er det sammen med usb portene ??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 16:08

Det kunne være noget andet USB grej der "stjæler" pladstildelingen (IRQ)
derfor ville jeg starte uden USB grej og mus/tast

Kommentar
Fra : gizmodk

Dato : 20-03-05 17:50

har vi også gjort
det virker heller ikke

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 18:54

Jeg har ikke flere idéer, udover at hvis det er wireless så prøv med standard mus og tast.

Kommentar
Fra : Martin_Svenningsen

Dato : 27-03-05 13:46

Prøv at tag et godt gammel dags tastetur med "ledning" og ps2 stik.. og det hele, og kobel det til uden mus... og start så og se om det virker