/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
kim larsen Papirsklip fra midt om natten~
Fra : boibbo
Vist : 813 gange
200 point
Dato : 20-03-05 11:46

Hey er der ik nogen der ved om man kan skaffe den version af papirsklip, som Kim Larsen synger i selve filmen Midt om natten? Han spiller kun acoustic guitar og synger.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-03-05 12:03

Den er ikke indspillet, heller ikke på pladen Midt om natten, den har jeg nemlig selv.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-05 12:38

Hvis du har filmen, så udtræk lyden - så er den da så original som muligt.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 20-03-05 13:13

Papirsklip ligger på Kim Larsen "greatest 1983-1994 og kan lånes på biblioteket

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 20-03-05 14:17
Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 20-03-05 14:20

Nå det link virker vist ikke Men søg på TDC online , musik, søg Kim Larsen, midt om natten........

Flemming

Kommentar
Fra : gajoma

Dato : 20-03-05 14:52

Prøv disse akkorder:

Papirsklip (Kim Larsen): C Dm G7 C Am Dm G7 C. Omkvæd samme akkorder. Domine et...: G7

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 20-03-05 16:07

akkorderne kender jeg godt. men hvis der er nogen der har filmen må de godt udtrække lyden
¨
og så sige at de har den så de kan sende den til mig

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 20-03-05 17:10

Hej boibbo
Jeg har den nu liggende som en wave fil på min computer ukomprimeret fylder den 25 mega byte, og desuden er det jo lyd taget fra en Tv udsendelse/ film. Så du har den ubehagelige " TV" summe lyd i baggrunden.

Men hvis du vil have denne fil må du sige til, hvordan vi gør det....

MVH Flemming

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 21-03-05 18:03

hey Flemming
ja det er vel bedre en ingenting, for havde ikke regnet med nogle ville have den. Kan du ikke sende den til min e-mail allannisgaard@hotmail.com
kunne du ikke komprimere den til mp3 eller bare wma fil. wma kan man i windows movie maker hvis du ikke ved det.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 21-03-05 18:15

hvis du vil det Flemming acceptere jeg det som et svar og siger tak. :)

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 21-03-05 18:57

Hej Allan
Jeg er ved at sende til dig nu, men har ikke lige styr på at converterer til andre formater, da det ikke lige er det jeg bruger mest tid på.
Mit outlook er ved at sende på min 1 mega bit bredbånds fobindelse, så hav tålmodighed.
Skulle det ikke lige lykkes, er jeg villig til at sende en CD rom med filen på. Det kan vi aftale over vores email.
Giv besked om ca. 1 time om du har fået mailen med de 25 megabyte wave fil = Papirs klip.
MVH
Flemming

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 200 point
Dato : 21-03-05 20:08

Min outlook kunne ikke sende den.
Jeg mailer lige til dig.

Flemming

Godkendelse af svar
Fra : boibbo

Dato : 22-03-05 17:41

Tak for svaret flemlone.