/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
artikler vedr.afsætningsøkonomi katona
Fra : snaptil
Vist : 412 gange
112 point
Dato : 17-03-05 23:56

hejsa
mgl artikler som er bygget på katonas artikel(købsadfærd) om det rationelle menneske.
helst ikke danske. helst gerne artikler fra econlit eller andre seriøse steder.
https://www.statsbiblioteket.dk/emneguide/oekonomi/fagbibliografier.xml
her er der mulighed for at søge i bibliografier. men jeg har problem med at finde artikler relateret til katona. andre artikler vedr. købsadærd ønskes også. så har du nogle gode nogle, eller opgaver som kan give hint til nogle gode artikler der er værd at læse.. så skriv venligst.
byder gerne point til flere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-03-05 00:23

Hej Snaptil. Så fandt jeg dig. Jeg vil starte med at sige at jeg ikke kender Katona eller hans artikler vedr. købsadfærd. Så et godt svar på dit meget nøjagtige spørgsmål får du ikke fra min side. Men jeg står altid til rådighed med velmente og personlige kommentarer. Hilsen Arne

Annuller spørgsmålet
Fra : snaptil

Dato : 28-02-06 14:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål