/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hudlæge søges
Fra : difool
Vist : 6036 gange
140 point
Dato : 17-03-05 13:08

Jeg har efterhånden prøvet de fleste hudlæger i Odense (inden for de sidste 15 år)

Men har næsten altid fået en der ikke rigtig gad hjælpe én eller en som var direkte utidig.

Så hvis der er én der kender en hjælpsom og lyttende hudlæge vil det hjælpe mig meget!!

Hvor i landet er sådan set ligegyldigt.

Kommentar
Fra : acilia

Dato : 17-03-05 13:18

Hej - Jeg har for en hel del aar siden besoegt en hudlaege paa Dalumvej som var rigtig god -
Hudlæge Inger Skoven, Dalumvej 11 - tlf: 66 11 25 33!
Men skal din laege ikke henvise dig?

Kommentar
Fra : tullepuzz1

Dato : 17-03-05 13:30

Hej
Har du evt tænkt på at opsøge en alternativ behandler det kan måske være de kan hjælpe dig.
Det viser sig mange gange at det evt kan være kosten som der er forkert.

held og lykke

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-03-05 13:56

Kan du ikke få din læge til at henvise til Hvidovre hospital? Der har man Danmarks største kapasiteter indenden for allergi, fødebareintollerens og så videre

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 17-03-05 14:04

Nu er det lidt svært, nå du ikke skriver hvilken hudlidelse det drejer sig om.. Det kan også være du ikke vil ud med det

Jeg lider af psoriasis og har en hudlæge på Gammel Strand i KBH, hun kan virke distret til tider, men hun er super til sit arbejde..

Jeg har en svigerinde som har et hud problem, hvor ingen rigtigt ved hvad det er.. Hun er henvist til bispebjerg Hospital hvor hun bliver behandlet til ug.. Hun har prøvet mange hudlæger og syntes BBH er det bedste sted...

God jagt.. Kandaikke

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 17-03-05 14:39

Hej
Har også kun gode erfaringer med Hudlæge Inger Skoven, Dalumvej 11 - tlf: 66 11 25 33!
Så prøv der
mvh steen