/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
USB????
Fra : archuleta
Vist : 219 gange
50 point
Dato : 14-03-05 14:57

Nu er jeg jop en nar til computere, og har derfor et spørgsmål der bør være let.
Jeg har et usb-kabel liggende, kan jeg hvis jeg tilslutter det i to computere overføre ting mellem de to?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 15:03

Kun hvis det er et USB link-kabel

Kommentar
Fra : newface

Dato : 14-03-05 15:05

Nej,du skal bruge et såkaldt superlink kabel,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-03-05 15:14

http://www.sandberg.it/worldwide/
>produkter
>I/O produkter
>I/O-udvidelser
>rul ned til >>USB Data Link<<

Kommentar
Fra : severino

Dato : 14-03-05 22:41

Hvis du har netkort i begge maskiner, hvorfor så ikke bare bruge den løsning.
Har du en router, så kan du nemt overføre date frem og tilbage.
Ellers kan du med et krydset kabel, mellem maskinerne, dele på den måde.