/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Efterlysning af besætningsmedlem på Thal~
Fra : pkhansen
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 14-03-05 10:35

Sommeren 1964 havde jeg hyre på m/s Thala Dan som messemand.
Vi havde en rejse til Scoresbysund/Daneborg, derefter var vi oplagt i Ålborg til omkring 1. oktober. Efter Ålborg havde vi en tur til ANTARKTIS og kom hjem først i maj måned 1965.
Vi var tre messemænd ombord, Ejvind Jensen, Bent Kraulner ( tog senere efternavn Hansen ), og jeg selv Povl Kjeld Hansen.
I 1965 efter vores hjemkomst fra Antarktis blev Bent Kraulner gift med " Kirsten " og bosatte sig på Bornholm, Jeg har hørt at Bent på et tidspunkt var (er) bilsælger.
Er der nogen der ligger inde med oplysninger om Bent Kraulner vil jeg blive glad.

henvendelse på : pkh@mail.tdcadsl.dk

mvh - povl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-03-05 12:58

Har desværre ingen oplysninger.
Men kun et link til en side du også kan efterlyse på.

http://www.gamle-venner.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 18-03-05 14:09

Henvend dig til Bornsholms slægysforskerforening.

Lis