/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
PDA
Fra : mubbur
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 13-03-05 22:38

Hej har en pda er det muligt at den kan komme på bredbånd gennem en bærbar pc pda har bluetooth og jeg har en usb bluetooth kan man bruge den til at komme på nettet med

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-05 08:15

Du kan købe en cradle og gå på nettet den vej - cradlen kan køre direkte på adsl'en. Det andet tror jeg ikke kan lade sig gøre, fordi for at få kontakt med mellem pda og computer skal du bruge programmer ala aktivsync fra microsoft.

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 15-03-05 21:20

Tak for svaret fh1dk.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 17-03-05 12:50

Øh, det var jo ikke en cradle du skal bruge når du har bluetooth. Du kan komme på nettet med din pocket pc gennem bluetooth UDEN cradle...

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 17-03-05 12:53

Hej tbayj
Tak for svaret prøver det