/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Udskiftning af printplade på harddisk
Fra : mik4
Vist : 338 gange
40 point
Dato : 12-03-05 17:40

Er der nogen der ved om man kan skifte printpladen ud på en Maxtor S-ATA serie 9 200GB. Hvis man kan, hvor kan man købe sådan en. Hvis jeg skal købe en ny harddisk, skal det så være samme størrelse, eller er det nok at det er fra samme serie.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 12-03-05 18:39

du kan godt skifte printpladen ud og det skal være samme type, prisen ligger på det samme som en ny.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-03-05 18:47

Du kan købe en mage til - den kan jo komme tilbage igen og din nye HD kan køre.