/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Nyt navn!!!!!
Fra : ghostrider111
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 12-03-05 08:11

Min kammerat påtænker at få lavet sit eget street-wear tøj..

Men han mangler et godt navn til det? Og så har jeg lovet at prøve her, da han ikke har en computer.

Det må gerne være et navn som de unge syntes er sejgt. Lidt som MAFIA, Original Gangster, Crime Inc osv osv.

Mange tak for hjælpen..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-03-05 14:54

Toyware...................legetøj..............tøj til at lege i

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 04-06-05 17:40

Altså hvilken alders gruppe skal det henvende sig til?