/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Arrownet Azureus
Fra : TLT
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 09-03-05 12:00

Kan man ikke hente torrents når man har arrownet og er bag der NAT. Der må da være en måde det kan lade sig gøre på? (uden at man skal til at købe en fast ip)

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 09-03-05 13:25

Torrents er jo normalt gensidigt - at man henter fra andre og de henter fra en. Problemet er, at andre ikke kan tilgå dig hvis du sidder bag en NAT med flere brugere på samme adresse. Routeren ved simpelthen ikke hvor det skal hen. Og dermed er du så ikke en del af P2P-netværket.

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 200 point
Dato : 09-03-05 14:19

Der er en måde det kan lade sig gøre på, nemlig at bestille en fast public IP-adresse hos Arrownet. Den koster vist små 100 kr. i oprettelse og 25 kr. om måneden. Det var netop det du ville undgå, men sådan er livet somme tider

Godkendelse af svar
Fra : TLT

Dato : 09-03-05 23:29

Tak for svaret hansen9. øv øv